6 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-16
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-16
Trip.com
Preferred Hotels203 US$
Priceline247 US$
Omdömet skrevs 16 maj 2022

Sov i sviten två nätter under min bröllopshelg och hade den bästa hotellvistelsen vi hade kunnat önska. Personalen hjälpte oss med allt och lite till. Detta är ett hotell vi kommer återkomma till fler gånger.

1  Tack amandaaZ103VZ
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2022

Dear Amanda,

Thank you so much for choosing At Six, for such a special occasion as your wedding night. We are very proud to have formed part of such a wonderful experience and we really look forward to welcoming you back in the near future.

Team At Six

Omdömet skrevs 16 maj 2022

Perfekt beläget hotell med många möjligheter o nära till affärsgatorna samt en härlig innemiljö o fina rum. underbar personal som fixar allt åt gästen så man känner sig verkligen välkommen. Kan verkligen rekomendera detta hotell till alla jag känner!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack parskogsman
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2022

Thank you for choosing At Six and for reviewing your experience with us.

It is great to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the near future.

Omdömet skrevs 16 maj 2022

Personalen är otroligt trevlig, rummen fräscha och frukosten innehåller precis allt man kan tänkta sig och är väldigt fräsch. Bra med tidsreserveration för frukosten så slipper man trängas. Serveringspersonal var väldigt uppmärksam och serviceinriktad

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack lenakrusell

Dear Lena,

We really appreciated welcoming you to At Six as our guest. Thank you for your for taking your time to review your experience with us on the Tripadvisor platform and we hope to be able to welcome you back in the near future.

Omdömet skrevs 30 april 2022 från mobil enhet

Så internationellt att all personlig touch saknas. Förundransfaktor zero. I Sverige storhotell men har inte knäckebröd o Kalles kaviar till äggen på frukostbuffén. Men i övrigt va frukosten fantastisk! Mkt frukt o råpressade juicer o perfekt äggröra. Rummet rent o fint utan personlighet. Verkl affärsresatouch. Men mkt torr luft (handkräm ett måste) o varmt som bas (22grader). Går såklart att sänka, men tar tid innan genomslag.

Rumstips: Glöm ej ta me Kalles o knäcke (som när man reser utomlands), o handkräm
Datum för vistelsen: april 2022
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Scenic43790621344
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2022

Dear Scenic43790621344,

We would like to thank you for taking the time to review your experience with us at At Six.

Thank you for your feedback, and for showing appreciation for our award-winning breakfast, which we constantly change and re-invent. We also appreciate your feedback regarding the room and we will surely follow up with your feedback to make sure it does feel like a personal experience to all our guests.

Omdömet skrevs 29 april 2022 från mobil enhet

Det var andra gången jag bodde här på staycation och jag har inget dåligt att säga om upplevelsen. Det är smidigt och proffsigt att checka in, rummen är stilrena och fräscha. Sängarna är sköna och du har allt du behöver på rummet, inkl. lite utsikt över Stockholms takåsar och något som jag uppskattar - möjlighet att göra en kaffe på morgonen. Frukosten var mycket bra och välorganiserad! Även om At Six ligger mitt i centrala Stockholm känner jag ett lugn när jag är på rummet. Det luktar också så gott när man kommer in på At Six - lyxigt.

Datum för vistelsen: februari 2022
Restyp: Reste ensam
1  Tack AnnaResa
Ebba Östgardh, Gästservice/reception på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2022

Hej AnnaResa, stort tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse hos oss!
Det betyder mycket för oss att se du uppskattade din vistelse, och vi hoppas att snart få välkomna dig tillbaka igen!

Ha en fin helg.

Med vänliga hälsningar,