4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-04
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-04
Boka nu, betala på plats
Preferred Hotels
Priceline253 US$
Prestigia.com260 US$
Omdömet skrevs 30 april 2022 från mobil enhet

Så internationellt att all personlig touch saknas. Förundransfaktor zero. I Sverige storhotell men har inte knäckebröd o Kalles kaviar till äggen på frukostbuffén. Men i övrigt va frukosten fantastisk! Mkt frukt o råpressade juicer o perfekt äggröra. Rummet rent o fint utan personlighet. Verkl affärsresatouch. Men mkt torr luft (handkräm ett måste) o varmt som bas (22grader). Går såklart att sänka, men tar tid innan genomslag.

Rumstips: Glöm ej ta me Kalles o knäcke (som när man reser utomlands), o handkräm
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Scenic43790621344
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2022

Dear Scenic43790621344,

We would like to thank you for taking the time to review your experience with us at At Six.

Thank you for your feedback, and for showing appreciation for our award-winning breakfast, which we constantly change and re-invent. We also appreciate your feedback regarding the room and we will surely follow up with your feedback to make sure it does feel like a personal experience to all our guests.

Kindest regards,
Irene

Omdömet skrevs 29 april 2022 från mobil enhet

Det var andra gången jag bodde här på staycation och jag har inget dåligt att säga om upplevelsen. Det är smidigt och proffsigt att checka in, rummen är stilrena och fräscha. Sängarna är sköna och du har allt du behöver på rummet, inkl. lite utsikt över Stockholms takåsar och något som jag uppskattar - möjlighet att göra en kaffe på morgonen. Frukosten var mycket bra och välorganiserad! Även om At Six ligger mitt i centrala Stockholm känner jag ett lugn när jag är på rummet. Det luktar också så gott när man kommer in på At Six - lyxigt.

Datum för vistelsen: februari 2022
Restyp: Reste ensam
1  Tack AnnaResa
Ebba Östgardh, Gästservice/reception på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2022

Hej AnnaResa, stort tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse hos oss!
Det betyder mycket för oss att se du uppskattade din vistelse, och vi hoppas att snart få välkomna dig tillbaka igen!

Ha en fin helg.

Med vänliga hälsningar,
Ebba - Guest Relation - At Six

Omdömet skrevs 29 april 2022

Jättefint hotell med bra service och utmärkt frukost. Vi stötte på ett problem vid utcheckningen, men utöver det så fungerade allt fantastiskt bra. Bra läge och jättefina rum. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack PetraN0919

Hej PetraN0919,
Det betyder mycket för oss att du tog dig tiden att delge oss din feedback, stort tack för detta!
Vi strävar alltid efter att leverera en upplevelse utöver det vanliga.

Vi hoppas att vi snart igen får äran att välkomna dig tillbaka till oss.

Med vänliga hälsningar,
Ebba - Guest Relation - At Six.

Omdömet skrevs 19 april 2022 från mobil enhet

Ett snyggt o trevligt hotell. Fantastisk frukost inget som saknades enligt mitt tycke och då övernattar jag över 100dygn per år!!
Läget mitt i centrum utan att höra billjud eller annat…
Vi hade ett fint strort rum med balkong!
Bra säng och en välsorterad minibar!
Rekommenderar starkt detta Hotell i Stockholm

Med vänlig hälsning, Mikael

1  Tack 974mikaeln
Diana Zambrano, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2022

Dear Mikael,

Thank you very much for being a loyal guest at At Six and for sharing your experience with us on TripAdvisor!
We are thrilled to read that you enjoy our hotel, especially our wonderful breakfast and beautiful rooms.

If you ever need any assistance, our team is always available. We look forward to welcoming you back soon!

Kind regards,
Diana Zambrano
Hotel At Six

Omdömet skrevs 11 april 2022 från mobil enhet

Incheckningen med den trevliga och professionella kvinnan satte ribban för hela vistelsen. Vi blev inte besvikna en enda gång efter det heller. Utmärkt, fräsch och välfylld juniorsvit med turn down service av gulliga tant T. Sköna sängar(t o m extrabädden!) med många kuddar. Fräscht gym. Coctailbaren var grym och frukostbuffén den bästa jag varit med om i Sverige.

Rumstips: Perfekt läge mitt i smeten i Stockholm och smidigt att parkera i Gallerianhuset. Bara att ta hissen upp till hotellet.
1  Tack evis132
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2022

Dear evis132,

Thank you for deciding to stay at At Six and thank you for taking your time to give us such wonderful and detailed feedback of your experience. It makes us extremely happy to read your review and we hope to be able to welcome you back in the near future.

Kindest regards,
Team At Six