3 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-18
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-18
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-17
Preferred Hotels211 US$
ZenHotels.com282 US$
Omdömet skrevs 11 april 2022 från mobil enhet

Incheckningen med den trevliga och professionella kvinnan satte ribban för hela vistelsen. Vi blev inte besvikna en enda gång efter det heller. Utmärkt, fräsch och välfylld juniorsvit med turn down service av gulliga tant T. Sköna sängar(t o m extrabädden!) med många kuddar. Fräscht gym. Coctailbaren var grym och frukostbuffén den bästa jag varit med om i Sverige.

Rumstips: Perfekt läge mitt i smeten i Stockholm och smidigt att parkera i Gallerianhuset. Bara att ta hissen upp till hotellet.
1  Tack evis132
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2022

Dear evis132,

Thank you for deciding to stay at At Six and thank you for taking your time to give us such wonderful and detailed feedback of your experience. It makes us extremely happy to read your review and we hope to be able to welcome you back in the near future.

Omdömet skrevs 9 april 2022

Bodde i Deluxe Rum på 15e våningen med panoramafönster i hela rummet med en magisk utsikt över Stockholm. Stort plus för en liten balkong för den där extra feelingen. Personalen hade ett servicemind utöver det vanliga. Håller helt och hållet med om att det är ett 5-stjärnigt hotell. Frukosten var den godaste jag blivit serverad.

1  Tack ink0p

Dear ink0p,

First of all, I would like to thank you for choosing At Six and for taking the time to review your experience at At Six! It makes us extremely happy to hear that you loved our cozy deluxe rooms and that the service, as well as breakfast, was even above your expectations.

We hope to be able to welcome you back in the near future.

Omdömet skrevs 6 april 2022

Ett lyxigt hotell med ett rum som överträffar alla förväntningar. Gudomliga lakan i en mycket behaglig säng. Lyxigt med produkter du kan tillgå på rummet för att göra vistelsen ännu bättre och om du glömt något finns det mesta. Ett rum där man kan tillbringa timmar med att må gott. Helt enkelt det bästa hotellet man kan bo på i Stockholm.

1  Tack veronicaapelqvist

Dear veronicaapelqvist,

WOW! What a wonderful review. Receiving reviews like this really motivates the team to keep on delivering an awesome service. Thank you for mentioning the amenities and for taking the time to review your experience with us on Tripadvisor. We hope to be able to welcome you back soon.

Wishing you a lovely Easter.

Kind regards,
Irene

Omdömet skrevs 4 april 2022

Fina deluxe rum med balkong, ljuvligt god frukost, mycket centralt, finns allt du behöver på hotellet.
cocktailbar och restaurang 1 trappa upp, bar nere, helt klart en bra vistelse, jättenöjd.

lite försenad incheckning fick vi, därav en 4 för service annars hade det varit toppen på allting.

1  Tack IngerochJocke

Dear IngerochJocke,

Thank you so much for choosing At Six and for being our guests in Stockholm.
We really appreciate your feedback and we do apologize for the delay in your check in.

We really hope to be able to welcome you back in the near future!

Omdömet skrevs 28 mars 2022

Varje gång jag har varit i Stockholm så har jag sovit på At Six sedan de öppnade.
Vissa gånger är bättre än andra, men överlag så är jag nöjd och gillar stället, bra service, vissa rum är jättefina och det ligger väldigt centralt.

Datum för vistelsen: mars 2022
1  Tack SirPierreSE
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på Hotel At Six AB, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2022

Dear SirPierreSE,

First of all I would like to thank you for taking the time to review your experience with us and for being such a loyal guest. We hope to be able to welcome you back very soon!

Irene Guillen
Guest Relations Supervisor