Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personer tittar på det här hotellet
Booking.com
232 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-31
Boka nu, betala på plats
Expedia.com
232 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-31
Trip.com
205 US$
Se erbjudande
Hotels.com232 US$
Preferred Hotels232 US$
Orbitz.com232 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 533)
Filtrera omdömen
1 533 resultat
Medlemsbetyg
1 055
302
103
46
27
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 055
302
103
46
27
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1015 av 1 533 omdömen
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan från mobil enhet

Otroligt nöjd! Väldigt trevligt bemötande av all personal och väldigt välkomnande atmosfär på hotellet. Exemplariskt rent och fräscht överallt. Mysiga och bekväma rum. Sköna sängar och linne. Otroligt god och komplett frukost. Ser fram emot nästa besök.

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 527fredriko
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Guest Services / Front Office på At Six, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Dear 527fredriko,

Thank you very much for choosing At Six and for sharing your feedback with us on Tripadvisor.

We are so happy to read that we are your favorite hotel in Stockholm! We will make sure to share this wonderful feedback with our team, who I am certain will feel encouraged by your review!

We hope to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 5 veckor sedan från mobil enhet

Otroligt snabb och trevlig återkoppling via Mail. Fick ett fint rum och till dottern en rymlig spjälsäng med ett gulligt gosedjur. Frukost med stort utbud fantastiska kardemummabullar (ska vara bakade i eget bageri). En hel del folk vid frukosten på lördagen men antar att det är svårigheter med personal nu när gästerna helt plötsligt återvänt till hotellen. Det här löstes dagen efter genom att ha två frukostbufféer.

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste med familjen
1  Tack malinalf
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Guest Services / Front Office på At Six, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Dear malinalf,

Thank you very much for choosing At Six for a Family Weekend getaway.

We are very happy to read that you had a lovely stay with us and that our team was able to ensure you and your family had a lovely weekend. Thank you for mentioning our wonderful breakfast with our large variety of buns. We are very fortunate to have our own bakery department which bakes fresh buns every day!

We hope to welcome you back in the very near future!

Kind regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 september 2021 från mobil enhet

Det här är första gången jag behövt betala ”security deposit”, som hotellet kallar det, 1000 kronor som dras från kontot och som man sedan ska få tillbaka. Vadå ”security”, vad menas med det, receptionisten förklarade också att det var ”för vår säkerhet”, vilket bara gör att man blir ännu surare. Stå för att ni inte litar på era gäster istället för att låtsas som om det är något positivt att vi måste lämna depositionsavgift. Är ni oroliga för att gästerna ska stjäla med sig morgonrockar? Gör då som andra hotell där man får trevlig info om att man kan köpa morgonrock etc. med bifogad prislista. Det är så mycket trevligare. Rummen är bekväma men små och lite väl sobert inredda, i endast svart och grått. Hotellkorridorerna är långa och i grått och svart, vilket förmodligen ska vara sobert men som i kombo med usel belysning gör att det känns som om man trevar sig fram i en kulvert. Personalen är professionellt men opersonligt trevlig, med undantag för den mörkhyade frukostvärdinnan, som ska ha många plus i kanten för att hon känns genuint trevlig och vänlig. Frukosten är jättebra – men att en söndagsmorgon måste äta frukost klockan 7.30 för att alla andra tider är upptagna förstör tyvärr hotellvistelsen.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste med vänner
1  Tack Åsa K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Guest Services / Front Office på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2021
Google-översättning

Dear Åsa K,

Thank you very much for choosing At Six during your visit to Stockholm.

Here at At Six, we strive to exceed all of our guests' expectations through high attention to detail and genuinely friendly service. We are sorry to see that we did not manage to exceed your expectations during your stay with us due to a few points. During check-in, we do take an additional 1000 sek authorization which can be used in any of our food and beverage outlets as well as the minibar as this is an international hotel standard. Of course, if no further charges were used this authorization is released the moment our guests check out.

Moreover, our modern Scandinavian decor is somber and we completely understand if this style does not appeal to all guests. We have made sure that our rooms have appropriate lighting to ensure that our guests can both enjoy our modern design while having a functional in-room experience.

Thank you for mentioning Saumu, our breakfast supervisor who took care of you. She is a very caring, professional, and positive Ambassador. We are very fortunate to have her on our team.

If you ever need any assistance, I remain at your disposal.

Kind regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 september 2021 från mobil enhet

Bodde på 13e våningen. Besviken!
Det var snyggt inrett men dammigt när vi kom. Efter städningen dag 2 sågs dammråttor på golvet.
Ingen arbetsyta. 1 stol.
Frukost ingick inte. Det brukar det göra på Nordic Choice.
Ingen svensktalande personal i receptionen.
Hade högre förväntningar på femstjärnigt hotell.
Vi väljer annat hotell nästa gång.

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste som ett par
1  Tack conniekulen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Gästservice/reception på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2021
Google-översättning

Dear conniekulen,

Thank you very much for choosing At Six during your visit to Stockholm.

Here at At Six, we strive to exceed all of our guests' expectations through high attention to detail and anticipatory yet friendly service. We are sorry to see that this was not the case during your visit with us fo to the cleanliness of your room as well as the general layout. Our Housekeeping manager has been made aware of this comment and will use this valuable information to take action and ensure the same mistake does not repeat itself.

Additionally, At Six is a very international hotel and we are very fortunate and proud to have Ambassadors from all around the world speaking a variety of languages. However, we understand how important it is to communicate with our guests in the language of their preference. For this reason, we always have fluent Swedish-speaking Ambassadors present to assist our guests who prefer to speak in Swedish.

We hope to have the opportunity of welcoming you back to At Six so that we may turn this experience around. My direct contact email is diana.zambrano@hotelatsix.com Please contact me when planning a future visit to Stockholm so that we may provide you with the At Six experience we are proud of delivering.

Kind regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 september 2021 från mobil enhet

Fräscht och lyxigt. Kyld champagne tillsammans med bär och choklad (om man väljer det tillägget ) Bra support via sms. En frukostbuffé som innehåller nybakade bullar och snyggt portionsförpackade over night oats, chiapudding och vaniljkvarg.

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste som ett par
1  Tack karinsO5333SK
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Gästservice/reception på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2021
Google-översättning

Dear karinsO5333SK,

Thank you very much for choosing At Six and for sharing your wonderful experience with us on Tripadvisor.

We are thrilled to read that you had a great stay with us and that you especially enjoyed our delicious breakfast buffet as well as the luxurious amenities that can be added to your stay!

We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. If you ever need any assistance, our team remains at your disposal.

Kind regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen