Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personer tittar på det här hotellet
Booking.com
232 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-31
Boka nu, betala på plats
Expedia.com
233 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-31
FindHotel
177 US$
Se erbjudande
Hotels.com233 US$
Trip.com233 US$
travelup.com280 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 533)
Filtrera omdömen
1 533 resultat
Medlemsbetyg
1 055
302
103
46
27
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 055
302
103
46
27
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
2631 av 1 533 omdömen
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Positivt: Läget samt trevlig personal.
Bra med bokade tider för frukosten för att undvika alltför stor trängsel i matsalen/restaurangen.
Mindre bra: Alldeles för mörkt för min smak, kändes färglöst och dystert. Korridoren fram till rummet var som en lång, mörk tunnel.Men det är ju en smaksak.
Stort badrum med bra duschutrymme (dock något dåligt vattentryck).
Ej rent under sängen.
Något långsam incheckning med för liten reception i förhållande till antal gäster som köade.

Ett enda täcke i en extrastor dubbelsäng är inte bra. Det behöver vara två sepratata täcken om sömnen ska bli optimal.

Upplevdes som ett fyrstjärningt hotell mer än ett femstjärnigt.

Datum för vistelsen: augusti 2021
2  Tack Hotellgrevinnan
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021
Google-översättning

Dear Hotellgrevinnan,

Thank you so much for choosing At Six and for reviewing your experience with us via Tripadvisor. We are sorry to hear that on this occasion we did not meet your expectations. Thank you for letting us know so that we may continue improving. Regarding the beds, we do prepare them like this since the majority of our guests are international and they have this set up as preference, if you wish to get two duvets when visiting us, you just have to ask our awesome staff and we will gladly arrange this for you.

Kind regards,
Irene

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Andra gången vi bodde på At Six. En familj på 5. Denna gången blev det superior rum med ett angränsande vanligt rum. Passade oss utmärkt! Rummen är snyggt inredda, alla bekvämligheter finns och lite till. Entrén vätter ut mot ett trevligt och lugnt torg. Känns inte att man är mitt i smeten. Ändå ligger allt med gångavstånd Städningen kunde varit liiiite bättre vid ankomst men annars var allt topp! Modern och trevlig frukost där allt man ville ha fanns. Tack för en fin vistelse!

Datum för vistelsen: augusti 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
2  Tack lisalarss0n
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Irene Guillén, Guest Services / Front Office på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021
Google-översättning

Thank you so much for choosing At Six and for taking the time to review your experience with us via Tripadvisor.

We hope to be able to welcome you soon again in the near future.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Känslan av att bli positivt överraskad vi sitt första besök är inte så vanligt. Jag reser mycket i mitt jobb vilket innebär många nätter. När jag kom till At Six så var den positiva överraskningen att man gav mig känslan att jag varit där förut känslan av att bli välkomnad o sedd. I övrigt hotellet håller en mycket bra standard bra frukost underbara rum med fantastiska sängar. Avslutningsvis läget på hotellet är alldeles utmärkt avsett om du vill shoppa, besöka sevärdheter eller äta gott

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste ensam
2  Tack Davvebj01
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Guest Services / Front Office på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2021
Google-översättning

Dear Davvebj01,

Thank you very much for choosing At Six and for sharing such a wonderful review with us and our guests on Tripadvisor.

Here at At Six, we strive to create wonderful experiences for our guests from the moment they check-in to after they have left our building. We want all of our guests to feel seen, welcomed, and taken care of when staying with us and it makes us incredibly happy to hear that this is exactly what you felt when visiting At Six.

We hope to have the pleasure of welcoming you back to At Six in the near future. If you ever need any assistance, our team remains at your disposal.

Kind regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Det där extra Bästa frukosten i Stockholm efter Bank hotell som är svårslaget. Trevligt bemötande, rum som har det lilla extra. Frågade efter is fick inte bara is utan ishink med. Överlag proffsigt bemötande. Vi kommer har redan bokat nästa Stockholmsbesök.

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste som ett par
2  Tack StefanPetersson63
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Gästservice/reception på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021
Google-översättning

Dear StefanPetersson63,

Thank you very much for choosing At Six and for sharing such a wonderful review with us on Tripadvisor.

It thrills us to read you will soon be returning to At Six! Our delicious breakfast buffet is the perfect start of the day, where our guests can enjoy a large selection of pastries, cold cuts, fruits, and much more. Thank you for also mentioning our modern rooms and friendly service. At Six truly is the perfect hotel for a getaway in the beautiful city of Stockholm.

We are looking forward to welcoming you back!

Kind regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Bokade en svit och när vi anlände kl 15.00 så var rummet inte färdigt, det dröjde ca 40 min innan vi fick tillträde till rummet vilket i sig drog ner upplevelsen.
Sviten var annars fin och frukosten får högsta poäng, hotellet är rent med snygg design och personalen trevlig.
Glömde däremot en plattång värde ca 3000kr och en tygpåse med hårprodukter på en bänk i badrummet, detta var spårlöst borta när vi åkte tillbaka för att hämta den. Hade förväntat mig mer av ett 5 stjärnigt hotell än att kvarglömda dyra ting ”försvinner”.
Detta gör ju tyvärr att vår bild av hotellet i helhet försämras och vi lär inte besöka at six igen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste som ett par
2  Tack 410matildam
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana Zambrano, Gästservice/reception på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021
Google-översättning

Dear 410matildam,

We appreciate your sharing your feedback with us on Tripadvisor.

Your feedback is extremely important to us and we have taken this matter very seriously.
We have been in contact with you directly regarding this event.

If you have any questions or concerns, I remain at your disposal.

Best regards,

Diana Zambrano
Guest relations and service manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen