Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Hotell med hög standard genomgående. Rummen är stilrena och sobert inredda och det finns lite detaljer som gör det lilla extra, t.ex. espressomaskin, morgonrockar, tofflor och välfylld minibar. Sov extremt bra i skön säng med underbara kuddar. Det var knäpptyst och mörkt i rummet, kändes inte som att man var i centrala Stockholm. Det enda som skulle kunna anmärkas på är att vattentemperaturen i duschen varierade lite när man hade den på ”vanlig” dusch. Takduschen gav dock perfekt värme. I övrigt var frukosten toppen - mycket gott att välja på och fräscht upplagt. Lite formellt med bordsplacering kanske... Servicen i övrigt var också bra. En perfekt staycation!

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Tack AnnaResa
MichaelH15445, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2018

Bäste AnnaResa,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om At Six på Tripadvisor.

Jag är jätteglad att kunna läsa hur bra er vistelse och staycation var med oss på At Six. Precis som du säger "the devil is in the details" och vi är stolta över att kunna säga att vi har tänkt på alla detaljerna och skräddarsytt just för alla gästernas behov.

Tveka inte att kontakta mig nästa gång du planerar en vistelse till Stockholm så tar jag personligen hand om er bokning på michael.hedman@hotelatsix.com.

Omdömet skrevs 6 oktober 2018

Jag är i Stockholm ofta och så ofta jag kan bor jag på At Six. Hotellet är modernt och snyggt, personalen är trevliga och bjuder varje gång till med det där lilla extra. Frukosten är lyxig och riklig. Hotellets gym är ligger i källaren, men är stort och välutrustad. Rekommenderas varmt!

Tips för att välja rum: Rummen med helglasade fönster och utsikt mot staden är fantastiska.
  • Bodde här: oktober 2018, reste ensam
Tack Henrik L
MichaelH15445, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018

Bästa Henrik L,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om At Six på Tripadvisor.

Jag blir otroligt glad över att läsa vilken bra vistelse ni har haft och uppskattar den höga servicenivån. Jag kommer skicka vidare dina härliga feedback till frukostteamet.

Tveka inte att kontakta mig direkt nästa gång ni vill boka rum så tar jag hand om er personligen, michael.hedman@hotelatsix.com.

Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Jag och sambon var där och hade "Love at six" om tilläggspaket. Hotellet var väldigt fint, men MATEN förtjänar att höjas extra. Det var bland det godaste vi ätit. (Åt 4-rätters) Rekommenderar också ett besök i cocktailbaren där jag som inte ens gillar alkohol fick en otroligt god punch bowl.

• Bodde här: september 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack petrahermansson
MichaelH15445, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018

Bästa petrahermansson,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om At Six på Tripadvisor.

Jag blir otroligt glad över att läsa vilken bra vistelse ni har haft och fått uppleva alla aspekter från rum, middag och frukost på At Six. Den fulländade vistelsen och paketet.

Ser fram emot att göra At Six till ert nya hem i Stockholm.

Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bodde inte ens på hotellet - extremt dåligt bemötande av bokningspersonalen på hotellet - är resten av servicen på samma nivå måste det vara en mardröm att bo här. Önskade att hotellet hade lite mer ja självklart löser vi detta - men här var det mer dra åt....

Tips för att välja rum: Välj något annat hotell
  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Tack Johan L
MichaelH15445, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2018

Bäste Johan L,

Kan du kontakta mig direkt på michael.hedman@hotelatsix.com så ska vi ta reda på vad som har gått fel.

Hela hotellet och även boknings personalen lever för service så jag blir väldigt förvånad när läser din text.

Ser fram emot att pratas direkt med dig inom kort.

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 23 september 2018

Ett mycket bra boende, bra logistik vid frukosten. (Det var lite struligt med att några rum i sällskapet inte blev städade.)
Välfylld frukostbuffé! Rent och snyggt, det luktade gott i hotellet.
Bra personal, trevliga.

Tips för att välja rum: Standardritade var tyst, utsikt mot byggarbetsplats
Bodde här: september 2018, reste med vänner
Tack LenaG G
MichaelH15445, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2018

Bästa LenaG G,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om At Six på Tripadvisor.

Jag blir otroligt glad över att läsa vilken bra vistelse ni har haft med oss under er helg i Stockholm

Ser fram emot att välkomna er tillbaka till At Six!