Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Jättefint hotell med superfina rum och sköna sängar! Bra service ifrån receptionen ! Frukosten var bra och fräsch! Bra parkeringsmöjligheter! Rent och fint överallt! Lite tråkig barnmeny på hotellets restaurang! Detta hotell återkommer jag gärna!

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Madde K
Michael H, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Bästa Madde K,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om At Six på Tripadvisor, det betyder jätte mycket för oss.

Jag är glad att kunna läsa om vad som låter som en toppen vistelse med oss på At Six.

Tveka inte att kontakta mig på michael.hedman@hotelatsix.com nästa gång ni ska åka till Stockholm så tar jag hand om er bokning personligen.

Ha en fortsatt bra sommar så ses vi på At Six snart!

Omdömet skrevs 28 maj 2018

Mycket bra hotell med bra läge och tysta rum och mycket bra frukost. Trevlig personal och snabb in och ut checkning. Perfekt hotell om man ogillar färger. Jag kan prata engelska men föredrar att bli tilltalad på svenska i Sverige.

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack stefan479
Michael H, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2018

Hej bäste stefan479,

Tack för din korta men så "on point" recension om Hotel At Six. Precis som du påpekar ligger vi mitt i hjärtat av Stockholm stad, med tysta och väl genomtänkta rum. Eftersom Stockholm blir mer och mer internationellt så har vi valt att spegla detta i vår största styrka, personalen.

Tack återigen för dina härliga recension och tveka inte att kontakta mig direkt nästa gång du önskar boka ett rum på At Six, michael.hedman@hotelatsix.com.

Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Jag har sovit här på At Six ett par gånger nu, och det är alltid lika bra, inget rum som är för litet, sviten är perfekt, Geniunt trevlig personal.
Placeringen är perfekt. Centralt men du hör inte allt stök ifrån city.

Bodde här: maj 2018, reste ensam
Tack Pierre I

Bästa Pierre I,

Tack för din korta men härliga recension. Kontinuitet är det absolut viktigaste, när det är lika bra första gången som den fjärde gången och jag är glad att du upplever den känslan på Hotel At Six från våra genomtänkta rum till den höga servicenivån vi eftersträvar på all vår personal.

Precis som du påpekar har At Six en bra placering i centrala Stockholm med gångavstånd till alla större attraktioner.

Tveka inte att kontakta mig direkt nästa gång Pierre du ska boka ett rum i Stockholm så kommer jag personligen ta hand om din bokning (michael.hedman@hotelatsix.com) och säger gärna hej i person då vi vill ta hand om alla våra stammisar och återkommande gäster.

Ser fram emot att göra At Six till ditt hem i Stockholm.

Bästa hälsingar

Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Mycket snyggt hotell med bra standard. Bekväma sängar fräscha badrum och kul utbud i minibaren men... 345kr för två gintonic är hutlöst. Rekommendationerna stämde inte och tonicen trist utomordentligt fantasilöst serverade med en lite skiva citron resp grape. Nä mycket godare gintonic gör jag själv. Riktigt bra gin som Thomas Dakin och Raku har dom inte och inte andra tonics heller.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack pappkines
Michael H, Guest Relations Manager på At Six, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2018

Dear pappkines,

Thank you for taking the time to review At Six on Tripadvisor.

We are extremely happy that you had a great stay with us and that you enjoyed all the details of the hotel and the rooms. I have forwarded your comments to the Bar Manager Adam Snook. We want to offer a wide variety of beverages and that includes the gin and tonic selection.

Please dont hesitate to contact me next time you are planning a trip to Stockholm and I will personally take care of your reservation, michael.hedman@hotelatsix.com and will show you our broad gin selection.

Kind Regards

Omdömet skrevs 21 maj 2018

Ett toppen modernt och stilfullt hotell som verkligen känns lyxigt och som ligger så central. Bra bemötande av personalen i receptionen både incheckning och utcheckning. Dock pratar dem väldigt mkt engelska! Minibaren var verkligen WOW! En väldigt bra frukost som har nästintill allt.

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack Rebecca G

Bästa Rebecca G,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om At Six på Tripadvisor.

Jag blir otroligt glad över att läsa vilken bra vistelse ni har haft och uppskattar den höga servicenivån i all vår personal men framförallt receptionen. Kommer skicka vidare din härliga feedback till dem! Eftersom Stockholm blir mer och mer internationellt har vi valt att ha internationell och multikulturell personal för kunna spegla det.

Tveka inte att kontakta mig direkt nästa gång ni vill boka rum så tar jag hand om er personligen, michael.hedman@hotelatsix.com.

Hoppas vi sen under sommaren!