“Känns familjärt”

Nomad Swedish Food & Bar
Boka med
Nomad Swedish Food & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 41 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs mars 3 2017

Öppet och trevligt. Känns lokalt och med en härligt stämning bland både gäster och personal oavsett nya besökare eller stamkunder.

Tack Kim L

Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Trevlig personal och mycket tillmötesgående, maten är mycket god och prisvärd.
Kommer besöka restaurangen igen

Tack Lars-Erik S
Omdömet skrevs februari 20 2017

Kom dit för att endast hänga i baren. Bra och snabb service, och alla kunde som faktiskt åt verkade otroligt nöjda. Maten tillagades öppet, och man såg att det gick bra och ordentligt till. Husmanskost som tillagades på rätt sätt! Fräsch mat, bra utbud av viner och mysig lokal, trots litet.

Tack Carolina B
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

En restaurang där 9av10 inte är bekant med det svenska köket gör Nomad ingen besviken. Kort o gott, svensk riktigt bra husman!!

Tack Mikael G
Omdömet skrevs februari 18 2017

Fantastiskt ställe!
Vi åt en helstekt oxfilé som var fantastiskt mör och fin med potatis och kryddsmör till.
Hade med inrådan av personalen förbokat detta då jag firade min födelsedag.

Jag ÄR en köttmänniska

Har ätit här flera gånger och alltid varit nöjd.

Tack Snobben48

Resenärer som tittade på Nomad Swedish Food & Bar tittade också på

Besökt Nomad Swedish Food & Bar? Berätta vad du tyckte!