“Smakrika burgare”

Eatery Social Skanstull
Rankad som nr 1 271 av 3 513 Restauranger i Stockholm
Beskrivning: South meets South. På Eatery Social möts Syd- och Centralamerika med Södermalm. Restaurangen är så mycket mer än en taqueria där du som hotellgäst, Stockholmare och inrest bjuds in till en social mötesplats. På Eatery Social kommer möts det traditionella mexikanska köket med det moderna peruanska. Färska ingredienser tillagas med ovanliga kryddor och genuint hantverk. Med enkla råvaror skapas stora smakbilder och ett socialt sätt att äta. På menyn återfinns allt från fyllda tortillas, tostadas, tacos och ceviches till mäktiga kötträtter – direkt från grillen. Traditionellt består rätterna av flera komponenter där grönsaker skapar textur och såserna smak.
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Lunch på långfredagen blev burgare på detta mexikansk inspirerade ställe. Vi valde halloumiburgare och hamburgare av högrev. Båda serverades med smakrika tillbehör och frites på sötpotatis. Inget att anmärka på någon av dem, trevligt och gott!

Tack 881karinj
Jenny H, Chef på Eatery Social Skanstull, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2018

Hej Karin, roligt att ni var nöjda. Varmt välkomna tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Bodde på Clarion och bestämde mig för att äta middag på denna restaurang som ligger i anslutning till hotellet. Köpte hamburgaren för 200:- och vad absolut nöjd. Goda tillbehör i form av sötpotatis-strips, chili Cheese och en bra picco de gallo. Inget att klaga på!

Tack lisils

Hej, tack för fina ord. Varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Har varit här några gånger nu och är alltid nöjd. Supergoda smårätter i trevlig miljö. Drinkarna går inte av för hackor.

Tack Curiosity80542

Hej,

Tack för härlig läsning:-) varmt välkommen åter till oss.

Omdömet skrevs 17 februari 2018

Jag beställde två Brooklyn lager och chips, en i sällskapet beställde detsamma en stund senare och fick betala hundra kronor mer... (309 kr!) Surt. Vi kom på det dagen efter, känner oss lurade och kommer inte att komma tillbaka. Hade tänkte att det skulle vara vårt nya aw-ställe men vi kommer inte att komma tillbaka.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Elisabeth097
Omdömet skrevs 8 februari 2018

Jag erkänner att jag inte hade läst på ordentligt när jag satte mig för att äta. Jag hade väntat mig en "vanlig" hotellmeny med någon sorts "kvällens rätt" eller a la cartemeny. Döm om min förvåning när jag fick menyn! Maten var dock fantastiskt god, servicen var snabb och personalen var riktigt bra. Jag kommer tillbaka och testar fler rätter från menyn.

Datum för besöket: februari 2018
Tack _hakan_bergdahl

Resenärer som tittade på Eatery Social Skanstull tittade också på

Besökt Eatery Social Skanstull? Berätta vad du tyckte!