“Rekommenderas!!!!”

Rankad som nr 81 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område

Kort sagt. Jättegott!
Brushetta till förrätt-God
Risotto med Sparris o Gambas-Grymt God!
Trevligt bemötande!
Kommer tillbaka!
Tommy

Datum för besöket: september 2019
1  Tack tommy6204

Vem kunde ana att det gömde sig en sådan här liten pärla på oansenliga Blekingegatan 32. Ser inte mycket ut utifrån men fantastiskt god mat och fin service. Åt Te Santi menyn och den var både generös och fantastiskt god. Vinerna som kyparen rekommenderade passade var också riktigt goda. Hit kommer vi definitivt att gå igen, rekommenderar stället varmt!

Datum för besöket: september 2019
Tack CamillaD915
Omdömet skrevs 26 juli 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig och hjälpsam personal.
Maten riktigt bra, vi åt Teater menyn, charkuterier till förrätt som smakade riktigt bra och lagom mycket, till huvudrätt åt vi kalv, riktigt gott, och stor portion, efterrätten va vaniljpanacotta med färska jordgubbar, även den god och lagom mycket.
I det stora hela en mycket trevlig restaurang med hög kvalitet på mat och service.

Tack 45jimmyw
Omdömet skrevs 21 juli 2019

Dottern och jag var på denna utmärkta restaurang och åt var sin pastarätt som var perfekt tillagade. Personalen var mycket uppmärksamma, snabba och framförallt trevliga. Vi kommer tillbaka!

Tack ACS1976
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Har varit där flera gånger och blir aldrig besviken. Riktig, italiensk mat. Finns inte många som kan jämföra sig med denna i Stockholm. Kommer garanterat att gå tillbaka fler gånger.

Tack 643lukasr

Resenärer som tittade på Hosteria Tre Santi tittade också på

Besökt Hosteria Tre Santi? Berätta vad du tyckte!