“Gott och mycket trevligt!”
Omdöme om Hosteria Tre Santi

Hosteria Tre Santi
Boka bord
lör 21/9
20:00
Rankad som nr 81 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 21 juli 2019

Dottern och jag var på denna utmärkta restaurang och åt var sin pastarätt som var perfekt tillagade. Personalen var mycket uppmärksamma, snabba och framförallt trevliga. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: juli 2019
Tack ACS1976

Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Har varit där flera gånger och blir aldrig besviken. Riktig, italiensk mat. Finns inte många som kan jämföra sig med denna i Stockholm. Kommer garanterat att gå tillbaka fler gånger.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 643lukasr
Omdömet skrevs 18 juni 2019

Igår var jag där och firade min mors födelsedag. Vi beställde förrätt, huvudrätt och efterrätt och blev mycket nöjda med utbudet och servicen. Jag blev rekommenderad restaurangen och kommer definitivt att göra ett återbesök i framtiden.

Datum för besöket: juni 2019
Tack patrikdiazsima
Omdömet skrevs 14 juni 2019

Oj vad gott det var! Bruchetta, risotto och tiramisu, allt var helt magiskt gott och serverat med gott sicilianskt vin. Jättemysig familjär miljö och toppenservice. Inte dyrt för det man fick heller! Perfekt både för romantik och middag med kompisar! Längtar redan efter nästa gång!

Datum för besöket: juni 2019
Tack italienfantasten
Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

En pärla på Södermalm. Fantastisk mat där vi testat det mesta på menyn och har varit nöjda med både mat och vin.
Personalen är trevliga och kunniga.
Jag kan verkligen rekommendera restaurangen.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Kungen1702

Resenärer som tittade på Hosteria Tre Santi tittade också på

Besökt Hosteria Tre Santi? Berätta vad du tyckte!