“Bättre än någonsin”

Wallmans
Rankad som nr 401 av 3 393 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt
Område: Norrmalm
Beskrivning: Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans. Låt dig svepas in i vår värld av upplevelser för alla sinnen.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Jag besökte Wallmans för 4:e gången. Nu var det 8 år sedan förra gången. Det var ännu bättre nu. Min dotter som är 15 tyckte det var suveränt precis som min fru och jag. Fantastiska artister. De har hela registret. Jazz, opera, disco, metal mm. Det var superbra. Det som är negativt är att man sitter väldigt trångt. Var bättre innan renoveringen. Vi valde överaskningsmeny. Blev tapas till förrätt och oxfilé till varmrätt. Smakade suveränt. Se till att inte vara speciellt hungrig när du kommer. Man får extremt små portioner. Ville ha hamburgare efteråt.

Tack Tobbepaddlar

Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Maten var god, inget överdrivet men bra! Showen däremot var fantastisk, även fast de säkert gjort detta numret om och om igen, så såg man verkligen att dem gav 110%. Varenda koreografi, varenda nummer, allt var wow. Vi hade Alex som servitör, han tog sig tid att skämta och prata med oss emellanåt. Alla hade dessutom sjuk bra sångröster och var super trevliga! Var där med jobbet och kommer definitivt ta med mig en ny omgång kollegor dit samt rekommendera folk denna show!

Tack DonjoseP
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vakterna agerade som riktiga svin! Helt chockad över deras beteende. Ett ställe jag aldrig kommer att besöka igen!

1  Tack Anne-lie B
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Stämningen på topp redan vid ankomsten, man känner sig alltid välkommen, Super trevlig personal, som såg till att allt flöt på. Maten är god, men det är inte för matupplevelsen man går på Wallmans, Det är för helheten, mat, fantastisk show och partystämningen.

Tack Michael G
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Vi var ett sällskap på 75 personer som hastigt behövde finna ett annat ställe att äta middag på då huvudpersonen på Hambuger börs blev sjuk. Wallamsn fixade det med bravur! God mat, märkligt många förrätter :-) underhållningen var mer än godkänd, trevligt och kunnig personal. Tror vi var där dagfenh innan officiell premiär.

Tack Magnus L

Resenärer som tittade på Wallmans tittade också på

Besökt Wallmans? Berätta vad du tyckte!