“raritet”

20:00
Rankad som nr 187 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt
Område: Vasastan
Beskrivning: "Där generationer möts och trivs, äter och dricker gott." När du vill ha mat som den var förr som smakar lika utsökt då som nu, helt enkelt tidlösa klassiker.
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Servicenivån på Tennstopet levererar alltid världsklass, tro mig, första gången jag satte min fot där var 2003! Maten är riktigt bra, bra råvaror, väl sammansatt och lämnar dig aldrig hungrig! Har provat alla klassiker, alltifrån Rydberg till isterband!

1  Tack Wanderer784883

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Vilket fantastisk ställe! Erfaren och oerhört serviceminded personal och en råbiff to die for. Väl värt ett besök och njut av god mat i en avslappnad miljö!

Tack 312LW
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk service idag av en underbar kvinna m coooool keps som jobbat i branchen sen hedenhös. Hon gjorde vår lunch

Tack Trve123611
Omdömet skrevs 11 februari 2020

Svensk traditionell mat och bra öl i en lokal som gästats av många kända artister, författare och journalister under sin historia. Det finns få ställen i Stockholm som har så mycket historia och som fortfarande finns kvar. Dessutom är det prisvärt.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 471matsc
Omdömet skrevs 16 januari 2020

Trots en fullproppad matsal så fick vi nästan bra service, och bra mat. Smakade genuint och rikliga smaker. Minus för stressad personal som inte riktig hade tid att ta hand om oss ordentligt, borde inte ni vara fler?
MVH, Anna.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack AnnaBabynr1

Resenärer som tittade på Tennstopet tittade också på

Besökt Tennstopet? Berätta vad du tyckte!