“God mat”

Kök: Thailändskt
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Vi var nöjda med vår mat. Den smakade gott. Betjäningen är dock under all kritik. Inga leenden här inte. Och hygienen måste förbättras, handhygienen är mkt dålig. Hanterar mat pengar och bordstrasan utan att tvätta sig emellan. Riktigt dåligt

Datum för besöket: juni 2017
Tack Annbe20

Omdömet skrevs 22 mars 2017

Det gick snabbt att få maten. Jag fick dock i en take away påse fast jag skulle äta på restaurangen men jag packade upp lådan och åt där ändå. Personalen frågade inte mig om det var take away eller äta i restaurangen, dock kunderna efter fick denna frågan. Maten var god. Håller med om att bemötande av personalen måste bli trevligare.

Datum för besöket: mars 2017
Tack misse929
Omdömet skrevs 2 februari 2017

Nej, detta var inte gott. Unkna scampi och torrt ris. Knappt ätligt, om detta ensamt hade bestämt betyget så hade det varit "hemskt". Mitt sällskap åt kycklig och grönsaker och det fick något bättre betyg slutsatsen blir att hit går jag inte någon mera gång.

Datum för besöket: februari 2017
Tack zlotbanb
Omdömet skrevs 12 januari 2017

Var på restaurangen med min mamma och vi hade beställt sushi samt kycklingrätt, Toppen betyg på smak samt service. För mig är kyckling och ris är stapeln i dieten, godare får man leta efter! Även mamma som är fascinerad i sushi tyckte att det var bland den bästa lunchen vi har käkat på länge!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Alex_larsson22
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Med uppgivenhet i ögonen och sura miner gick kocken, tjejen som preppade och tanten som tar beställning runt och brydde sig inte det minsta om vilken bild de målar upp om sin verksamhet genom att:
1. Tanten i kassan hanterar pengar, för att sekunden efter hantera mat (peta ner den i min takeawaylåda MED HANDEN), bli kladdig om handen, torka av den på sitt förkläde och börja om proceduren med nästa låda.
2. Tjejen i köket kommer ut med tallrik med oapptitlig hög med brunt ris, slänger på en citronskiva varpå hon blir tillrättavisad av tanten i kassan, hon plockar upp citronskivan och lägger tillbaka den i skålen hon tog den från.
3. Min beställning togs emot genom att tanten i kassan yttrade tre ord, varav ingen var hej eller hejdå.
Maten i sig smakade hyfsat, kändes inte prisvärt med dög, men jag äter inte här igen.

Datum för besöket: december 2016
Tack zvrkut

Resenärer som tittade på Sala Thai tittade också på

Besökt Sala Thai? Berätta vad du tyckte!