“Lunchfavorit!”
Omdöme om Lisa Elmqvist

Lisa Elmqvist
Boka med
Lisa Elmqvist har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 49 av 3 441 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Område: Östermalm
Beskrivning: I Östermalms saluhall har vi i familjen Elmqvist i fyra generationer erbjudit våra besökare smakupplevelser från havets rikedomar sedan 1926. Vi har även restaurang samt Internethandel med upphämtning i butik eller hemleverans inom delar av Sverige och flera europeiska länder.
Omdömet skrevs 9 juni 2018

Älskar deras skagenröra. Alltid trevligt bemötande både i disken och bordsserveringen. Har lite svårt för lukten inne i hallen men det är väl sådan man får ta när man äter fisk och skaldjur :)

Tack carolinejT2692CQ

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Fantastisk mat, underbar personal och deras värme och kärlek de lägger ner på denna helt underbara restaurang är värt varenda krona man spenderar där :). Helt klart världens bästa restaurang!

Tack jamalfff
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Här finns romantiken och oftast lugnet i lokalen. Hit går du för dejten och det intima umgänget. Här finns det lilla extra!

Tack Miguel d
Omdömet skrevs 16 februari 2018

Lite besviken över att flera rätter var slut på en inte allt för generös meny. Ganska tråkig miljö och tätt mellan borden. Vi fick vänta en stund på servitrisen som hade annat för sig... God mat och dryck men kändes inte prisvärt.

Tack Anna B
Omdömet skrevs 18 januari 2018

Klassiskt ställe som serverar gedigen mat med inriktning på svenska smaker och kombinationer. Gediget hantverk i köket och vänlig, snabb och effektiv servering. Men den mycket höga prisnivån gör att det knappast känns prisvärt. Eftersom restaurangen ligger i Östermalmshallen kan det understundom kännas lite stökigt och stimmigt i lokalen.

Tack Jörgen D

Resenärer som tittade på Lisa Elmqvist tittade också på

Besökt Lisa Elmqvist? Berätta vad du tyckte!