“Provisorisk saluhall”
Omdöme om Lisa Elmqvist

Lisa Elmqvist
Boka med
Lisa Elmqvist har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 45 av 3 470 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Område: Östermalm
Beskrivning: I Östermalms saluhall har vi i familjen Elmqvist i fyra generationer erbjudit våra besökare smakupplevelser från havets rikedomar sedan 1926. Vi har även restaurang samt Internethandel med upphämtning i butik eller hemleverans inom delar av Sverige och flera europeiska länder.
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

Bra service, perfekt tillagad fisk. Maten kom ut snabbt, trots att det är lördag kväll.
Trevlig miljö och personal.

Tack Mattias A

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket vällagade fiskrätter och gott vin. Trevlig och avspänd atmosfär. Personalen också avspända och trevliga. Man känner sig nästan som stamgäst även om man inte är det.

Tack Johahe
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

En toast Skagen med löjrom blev en komplett mättande måltid. Verkligen trevligt trots att den gamla Östermalmshallen byggs om och för tillfället ligger i ett provisorium.

Tack Annika M
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Jag hade rätt så höga förväntningar på Lisa Elmqvist och tycker att det var bra men inte något minnesvärt för mig. För de som inte testat svenska traditionella fisk- och skaldjursrätter tillagas det bra och är väldigt representativt. Portionerna var större än vad jag trodde de skulle vara vilket överraskade positivt. Det är dock väldigt traditionella rätter och inga direkta "nya" smaker så söker man efter nyheter ska man inte gå hit.
Personalen var trevligt men kunde varit mer uppmärksamma tycker jag.

Tack Magnus S
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Ångad bergtungafile med kantareller, sidfläsk, mandelpotatispuré och hummersås var helt magisk. Fullständigt fenomenalt gott. Fick en tysk pinot noir rekommenderad till det, gifte sig mycket fint till maten.

Tack IceManJB

Resenärer som tittade på Lisa Elmqvist tittade också på

Besökt Lisa Elmqvist? Berätta vad du tyckte!