“God mat bra service”

Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Här serverades god grekisk mat med god service med glimten i ögat. Lite enkel inredning i restaurangen men bra pris på maten.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack MorganO69

Omdömet skrevs 20 november 2019

Värdelöst. Förutom att vänta 20 min för att de hade glömt min maträtt så fick jag en gammal nötkött bit som de värmde på i ca 30 sekunder. Kommer aldrig gå hit igen.

Datum för besöket: november 2019
Tack yakourim
Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Åt calamares. Bra fritterde, men lite väl få (7 ringar) och väl tjock panering. God chiliaioli till. Trevlig personal.

Datum för besöket: november 2019
Tack BosseHolmberg
Omdömet skrevs 11 oktober 2019

Åt lunch här med en kollega. Halloumi med klyftpotatis. Väldigt torftigt. Klyftpotatis motsvarande en och en halv potatis. Inte färdig och ugnsrostad utan snarare kokt i olja. Till det några bitar oljig halloumi. En liten sallad med endast en oliv i och en minimal klick sur tzatziki. Under all kritik.. konkurrensen i området blir högre och standarden i prisklassen har höjts rejält genom åren. Så ett tips är att höja nivån! Ibland undrar jag var yrkesstoltheten tagit vägen på vissa ställen..

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Kribbe
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Bra service och god mat. Lite stökig omgivning då det är ett öppet landskap. Men prisvärda rätter. Saganakin kunde varit större.

Datum för besöket: april 2019
Tack 848ErikN

Resenärer som tittade på GREKISKA Grill & bar Kungshallen tittade också på

Besökt GREKISKA Grill & bar Kungshallen? Berätta vad du tyckte!