“Nej nej nej!! ”

Rankad som nr 2 738 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

skylten säger äkta svensk mat!! Kommer in på gården, mysigt!! Men där tar det slut. Service, kass, mat ännu sämre! B-klass pizzeria bättre, men mysfaktor på gården jätte hög.
Välj något annat.

Tack Herszmann

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Bra service men bränd schnitzel, pepparstek utan peppar och det bästa av allt : andra glaset rödvin var utspätt Gå inte dit!

Tack EP67525
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

På det stora hela var stället ändå helt okej. Utbudet var helt bra, typiskt svensk. Om man har utländska vänner som vill testa svensk mat, kan man hitta sämre.

Tack 973fredrikb
Omdömet skrevs 6 augusti 2016

Beställde en schnitzel... och fick köttbullar...blev erbjuden att få en schnitzel men tyckte det kändes fel att dem skulle slänga köttbullarna och behöva vänta ytterligare. Maten smakade bra och miljön är trevligt avslappnad. Personalen var trevlig och service inriktad. Ett ordinärt ställe i gamla stan som funkar för en lunch med öl.

Tack Peter E
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Tänkte en förrätt och huvudrätt på söndagskvällen samt därtill ett glas rött. Hälften av rätterna i menyn var slut. Vinlista fanns inte, de hade bara husets. Tog kött till huvudrätt, förrätt avstod vi då vi inte kunde hitta någon eftersom de var slut. Tråkigare pepparbiff har sällan skådats. Såsen upplevdes som den kom från en burk.
Trist smaklös kväll. Synd att det finns sådant matställe i vackra Gamla Stan.
Turistfälla!

Tack 765ullaf

Resenärer som tittade på Gasgrand 4 tittade också på

Besökt Gasgrand 4? Berätta vad du tyckte!