“Otrevligt”

Restaurang Krukans Spis & Sport
Rankad som nr 3 037 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område

Hade precis varit och tränat och skulle ta en öl efter (17-tiden).
Personalen i baren säger att jag är (ser) berusad ut och vad jag druckit (jag helt spiknykter).
Kommer aldrig sätta min fot på detta ställe igen och inte mina vänner heller. Blev serverad men gick runt hörnet som var mycket trevligare.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 179rickardr

Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Klassiskt sporthal vid zinken. Lite snål salladsbuffé men maten är ok. Jag provade halloumiburgare och kompisen tog schnitzel. Skillnaden mellan huset schnitzel och Jögarsxhnitzel var tydligen att man fick lite lingon till jögarrschnitzeln.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack TobbeShoot
Omdömet skrevs 25 mars 2021 från mobil enhet

Oj oj vilket bemötande av personalenen
Klockan är 1430 kommer rakt från jobbet, tänker ta en öl med min man på krukan som så många gånger förr!!
Men denna gången påstår han i baren att jag är för berusad , och hur mycket jag druckit och hur full min man är han hade inte ens hunnit dit!!
Jag väljer att lämna stället för sista gången!
Aldrig in hit
skulle bara vilja veta på vilka grunder han gick på i baren på att jag var full ?
Jag känner mig kränkt!!!!
Akta er för otrevlig /kränkande personal om ni besöker detta ställe !!!

Datum för besöket: mars 2021
2  Tack Vigor1900
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Beställde en Toast skagen som var under all kritik. Det såg ut som den gjorts av en hemkunskapselev i lågstadiet. En soppa av cremfraishe med någon enstaka räkbit på ett rostad formbröd.

Datum för besöket: juli 2020
Tack sidie2016
Omdömet skrevs 2 juni 2020

Ointresserad personal, maten under all kritik. Dom har antagligen inte en kock anställd. säkert nån släkting som jobbar som kock/ diskare. t.o.m menyn på tv apparater. inte värt ett besök.

Datum för besöket: maj 2020
Tack lassenisseparonpung

Resenärer som tittade på Restaurang Krukans Spis & Sport tittade också på

Besökt Restaurang Krukans Spis & Sport? Berätta vad du tyckte!