“Semesterkänsla”

20:00
Rankad som nr 354 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Område: Gamla stan och Riddarholmen

Trevligt belägen vid vattnet, perfekt att sitta ute i solen eller under parasoll och ta något att dricka. Menyn ganska enkel, provade nachos som var ok men inget speciellt. Tror inte man går dit för maten.

Datum för besöket: april 2021
Tack AnnaPanna2014

Omdömet skrevs 18 februari 2021 från mobil enhet

Var här för några veckor sedan för lunch med en kompis. Och ärligt talat satte besöket inte några djupare spår. Men visst var både burgaren och servicen helt ok, liksom ölen (såklart).
Miss Behave är väldigt tidstypiskt (hur många finburgarställen kan rymmas i stan egentligen?) men läget är perfekt och som bonus spelades The Cure i högtalarna. Vissa dagar duger det gott.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack PatrikiNice
Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Vi var åtta personer och tog både quesadillas och hamburgare. Alla verkade vara nöjda, med både dryck och mat. Jag tyckte hamburgaren Jalapeño var mycket läcker. Däremot var pommes friten inget speciellt. Och cole slaw-skålen extremt liten (kål är ju en billig ingrediens). God, men ganska dyr öl.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Usel service. Vi kom dit vid 19.59 och fick besked om att köket stängde om ”35 sekunder”.
Det visade sig dock att det enda som den late kocken orkade servera var nachos och guacamole. Han orkade inte ens ostgratinera dem eller lägga på salsa.
Ölen var samma som på sunkhaken - Gränges. Den kostade dock två tre gånger mer: 79 kr
Undvik det här stället

Datum för besöket: februari 2020
Tack Sjoshult
AnMakaj, Marknadsföring på Miss Behave Bar, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Hej Fredrik,

Tack för att du tog dig tid att berätta om ditt besök hos oss. Vi är naturligtvis jätteledsna att du och ditt sällskap kom precis när köket hade stängt.

Efter en fullspäckad söndag med många lunchgäster och tidiga middagsbokningar gapade kajen tom varför vi bestämde oss för att stänga lite tidigare än vanligt. Min servitör upplyste er om detta men gjorde en extrakoll i köket för säkerhets skull. Tyvärr hade kocken hunnit stänga både spis och grill och då det tar relativt lång tid att starta upp igen erbjöd han er nachos och guacomole vilket ni då fick. På Miss Behave Bar har vi ett digert ölsortiment och jag vågar påstå att det finns något för alla smaker. När ni beställde "den ljusaste ölen med alkohol i" fick ni Grängesberg då den är just det. Och ja, den är dyrare än på "sunkhaken" eftersom det kostar att ligga på Skeppsbrons första parkett.

Vi försöker göra vårt bästa för att alla ska bli nöjda och lämna oss med en önskan om att komma tillbaka igen men den här gången blev det inte så vilket vi verkligen beklagar. Om du vågar ge oss en ny chans är du varmt välkommen men boka gärna ett bord så att vi vet att ni kommer!

Omdömet skrevs 31 augusti 2019

Supernöjda allihopa, god mat, bra utbud på alkohol. Trevlig personal. Mysig utsikt. Vi var väldigt nöjda.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Alexandra E

Resenärer som tittade på Miss Behave Bar tittade också på

Besökt Miss Behave Bar? Berätta vad du tyckte!