“Vi åt grillad lax med sparrisrisotto, igen!”
Omdöme om Paganini

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Ristorante Paganini en äkta genuin italiensk restaurang i hjärtat av Västerlånggatan, Gamla stan. I en rustik och anrik atmosfär avnjuter ni autentiska italienska delikatesser tillagade med både kärlek och respekt för den egna råvaran. Menyn är italiensk internationell med ett väldigt kvalitetsmedvetet starkt kök som alltid gör det bästa av råvarorna. Alla är välkomna stora som små många eller få.
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Restaurang Paganini har perfekt läge på Västerlånggata. En varm sommardag har de öppna fönster, så du sitter nästan ute och kan se allt liv på gatan. Vi åt födelsedagslunch för ett år sedan, och var mycket nöjda. När vi nu var åter i Stockholm city åt vi grillad lax med sparrisrisotto, igen! Finns på en skylt utanför, mrn inte på menyn. Vitt vin på glas, och vi fick ännu en lyckad lunch. Nästan som på en familjerestaurang i Pisa, Florens eller Rom.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 213andersh
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 136)

Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Trevlig och humoristisk personal till en början med bra service. Beställde in en carbonara men blev besviken ganska omgående. Liten och torr portion med väldigt lite fläsk för 179 spänn! Vid betalning av slutnota på 498kr så slår jag in 500kr men då rycker servitören snabbt kortläsaren ifrån mig och drar ur kortet och säger att du behöver inte betala 2kr i dricks och sätter i kortet igen och slår själv in 498kr och är helt plötsligt otrevlig.
Rekommenderar inte detta ställe om man letar efter italienskt!

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack jakob j
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Vi åt oxfilé som var mycket smakfullt och gott! Extra plus för kryddsmöret som var smaksatt av ankleverbuljong och den rostade potatisen!

Tack Stay586831
Omdömet skrevs 21 maj 2019 från mobil enhet

Det bästa av det bästa :) Mysig atmosfär, trevlig personal och maten helt underbar. Rekommenderas varmt ❤️

1  Tack Kimmen76
Omdömet skrevs 15 maj 2019

Åt en dagens lunch av hög kvalitet till bra pris. Mycket trevlig miljö och serviceinriktad personal.

Tack Nallen1962

Resenärer som tittade på Paganini tittade också på

Besökt Paganini? Berätta vad du tyckte!