“Riktigt bra smakrik vietnamesisk mat”
Omdöme om Bun Bo Hue

Bun Bo Hue
Rankad som nr 17 av 3 513 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

Jag och sällskapet har varit i Vietnam och är överens om att detta är riktigt bra mat med genuina smaker. Så smakrikt och fräscht. Hittills bästa vietnamesiska restaurangen i Stockholm. Dessutom utmärk service och bemötande. Riktigt bra ställe som man vill återkomma till. Populärt så boka bord.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack HeelenaN

Omdömet skrevs 18 september 2018

Jag tog en Bun Ga Nuong som består av grillad kycklingfilé som serveras med risnudlar, jordnötter, sesamfrö, sallad, inlagda rotfrukter och örter. Maten smakade bra men det var inget som stack ut och var något direkt minnesvärt. Jag kommer dock ge detta ställe en ny chans och då ska jag prova en traditionell Vietnamesisk soppa. Lokalen har ca 50 st sittplatser, klinker på golvet och ganska kala stela väggar. Service var snabb och trevlig.

Datum för besöket: september 2018
Tack Hito
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Bra ställe med väldigt vällagad och god mat, rejäla portioner och trevlig personal. Mycket gott och prisvärt vin.

Tack 585andr_t
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Riktigt god asiatisk mat. Mitt i mellan thai och kinamat och kanske inte så svenskanpassad som asiatisk mat brukar vara här. Tyvärr var portionerna ganska små.

Tack cederjo
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat. Trevlig personal. Bra läge då vi bodde tvärsöver gatan på Elite Palace.

Tack Mattias G

Resenärer som tittade på Bun Bo Hue tittade också på

Besökt Bun Bo Hue? Berätta vad du tyckte!