“Mycket gott!”

Rankad som nr 17 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Bra ställe med väldigt vällagad och god mat, rejäla portioner och trevlig personal. Mycket gott och prisvärt vin.

Tack 585andr_t

Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Riktigt god asiatisk mat. Mitt i mellan thai och kinamat och kanske inte så svenskanpassad som asiatisk mat brukar vara här. Tyvärr var portionerna ganska små.

Tack cederjo
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat. Trevlig personal. Bra läge då vi bodde tvärsöver gatan på Elite Palace.

Tack Mattias G
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Att gå på Bun Bo Hue är ett måste om man tycker om äkta vietnamesisk mat. Allt lagat med stor kunskap och känsla. Oavsett vad vi ätit så är vi alltid nöjda. Trevlig personal som ger hög service är ett extra plus.

Tack KennethM167
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig överraskning! Första gången jag smakar på vietnamesisk mat och blev positiv överraskad. Jättegod mat och mycket trevlig personal! Rekomenderar stark!

Tack Lydia Lily Mari... R

Resenärer som tittade på Bun Bo Hue tittade också på

Besökt Bun Bo Hue? Berätta vad du tyckte!