Spara
Höjdpunkter från omdömen
skärgårds tripp

vi åkte med en extra insatt båt från puttisholmen in till Stockholm, bra service med både mat och ... läs mer

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

TommyGForsberg
Stockholm, Sverige
Läs alla 192 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 32,80 US$
Abbamuseet
320 omdömen
från 34,38 US$
från 24,02 US$
från 102,25 US$
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

vi åkte med en extra insatt båt från puttisholmen in till Stockholm, bra service med både mat och dryck

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack thomas n
Omdömet skrevs 15 februari 2020

En tur med Djurgårdsfärjan (eller de längre linjerna) är något jag rekommenderar både tillfälliga Besökare såväl som Stockholmare. Lika vackert året runt i och runt vattenstaden.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack TommyGForsberg
Omdömet skrevs 7 september 2019

Tyvärr var strömmingen en besvikelse. Stora beniga saker är jag inte van vid när det gäller strömming. Men hade åtminstone det smälta smöret serverats i en snipa så man hade sluppit att få hela tallriken dränkt i smör.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack VivekaS22
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Waxholmsbolaget har det bredaste utbudet av båtturer ut i Stockholms skärgård. Tips är turen "kvart i femman" avgår från strömkajen kl just 16.45 och man får njuta av en tur med ångbåt.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack JockeBokedal
Omdömet skrevs 3 augusti 2019

Med SL kortet reser du smidigt från Slussen till Gröna Lund, mysig tur och smidigt. SL kortet gäller också på tunnelbanorna o bussarna.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack annelH4374GF