“Ett av Sthlms bästa restauranger”
Omdöme om PA & Co

PA & Co
Rankad som nr 248 av 3 159 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs december 31 2016

Maten är fantastisk, ett av Stockholms bästa. Jag äter här ofta och alltid lika nöjd med maten. Sedan med servisen så skriver många negativt, jag tar det för vad det är och att jag kommer äta väldigt god mat och då är det värt det. Trevlig inredning. Prova Ginon, bästa i stan.

Tack 95 089 402

Omdömet skrevs december 19 2016

Trevligt bemötande. Utsökta fiskrätter och bra urval av vin på glas. Servicen snabb, trevlig och hjälpsam.

Tack Christer A
Omdömet skrevs oktober 27 2016

Man blir alltid bemött med öppna armar, även om man inte är en av alla stammisar som flockas där. Bra vällagad mat, något högljutt i lokalen men fantastisk amosfär. Alltid lika trevligt utan att bli för pretantiöst. Service är i en klass för sig.

Tack FattyJK
Omdömet skrevs augusti 1 2016

Jag och mina 3 vänner var mycket nöjda med maten men tråkigare serveringspersonal får man leta efter.

När vi åt så var det bara några få gäster förutom oss i lokalen. Maten kom ut hyfsat snabbt och när vi hade ätit så plockades allt bort ganska snart därefter så den biten kan man inte klaga på.

Det man kan klaga på var det personliga bemötandet från personalen. För ett ställe som tar ca 330 kronor för en Biff Rydberg så skulle det kännas lite mer värt det om man tog hand om sina gäster bättre.

Management borde skicka de anställda på en charm- och servicekurs så att de kan lära sig enkla saker som att ha ögonkontakt, le, engagemang och att inte ställa sig och röka utanför porten.

Kocken, vem det nu är, får dock ett högt betyg.
Vad gäller lokalen så var den inte vidare charmig.

1  Tack Johan G
Omdömet skrevs juli 6 2016

Bra mat och trevlig miljö. Skön avspänd stämning, hit går man gärna igen.
Ett koncept som håller över tiden, bra mat och trevligt kan aldrig vara fel.

Tack phaeton928

Resenärer som tittade på PA & Co tittade också på

Besökt PA & Co? Berätta vad du tyckte!