“Bra!”

PA & Co
Rankad som nr 239 av 3 165 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs juli 6 2016

Bra mat och trevlig miljö. Skön avspänd stämning, hit går man gärna igen.
Ett koncept som håller över tiden, bra mat och trevligt kan aldrig vara fel.

Tack phaeton928

Omdömet skrevs april 17 2016

Men resten behöver det slipas på, båda service nivå samt bemötande av gäster, det är lite väl nonchalant och attityd tycker vi, det är några år sedan vi var där sist men om man driver en restaurang så får man nog fundera över hur viktigt det är att kunderna känner sig både välkomna och sedda.

Tack Jens H
Omdömet skrevs april 14 2016

Den här Restaurangen förtjänar egentligen ett bättre beryg p g a sin mat. Om köket var medveten om hur nonchalanta och direkt otrevliga serveringspersonalen är skulle de bli förbannade. De förtjänar bättre. Inte ett leende eller fråga om hur det smakar eller om det saknas något etc. Beteenden som du även kan förvänta dig av din lokala Pizzeria. Nåväl, känner de igen dig och vet vem du är funkar det. Har varit där åtskilliga gånger under åren, men mitt sista besök var nog just det sista. Konkurrensen med andra krogar är för hög och riktigt bra alternativ finns inom ett stenkast.

1  Tack Jonas G
Omdömet skrevs mars 16 2016

Pa&Co - en legend och ikon inom Stockholms restaurangscen och gång på gång imponeras jag av såväl maten som drycken, servicen, stämningen och atmosfären. Man mår alltid bra, eller så blir man på gott humör när du kliver innanför dörrarna på denna tillflyktsort. Bra och vällagad mat, bra vinerna från low-high range och med vettiga priser. En stämning som gör att du aldrig känner dig ledsen.

PA&Co är alltid värd att gå till oavsett om det är för ett glas öl eller en måltid. gång på gång på gång! Tack för att ni finns!

Tack KungBabar
Omdömet skrevs februari 7 2016

Middag med en styrelsekollega. Ung trendig publik, hög musik. Trevligt & kunnigt bemötande. Åt lamm - OK. Goda viner.

Tack sweanne

Resenärer som tittade på PA & Co tittade också på

Besökt PA & Co? Berätta vad du tyckte!