“Levererar igen ”

20:00
Rankad som nr 151 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område

Jag har varit på Deli di Luca många gånger nu och jag har aldrig blivit besviken. God mat, skön miljö och fantastisk service. Tror jag haft alla servitörer ett antal gånger och samtliga är mycket bra vilket för mig är grädden på moset.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Malinila

Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

En mycket trevlig kväll utan att vara ett minne för livet. Bra, god och vällagad mat - varken mer eller mindre. Trevlig, engagerad och personlig service var ett plus liksom en hyfsad vinlista. På gränsen till en fyra men blev en riktigt, riktigt stark trea.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 911fredrikt
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Detta ställe är fantastiskt! Trevlig personal gör att man känner sig uppskattad och välkommen varje gång. Supergod mat!

Datum för besöket: juli 2019
Tack JesperLexell
Omdömet skrevs 24 juni 2019

All mat var fantastiskt god, servicen var på topp, lokalen var mysig. Kan faktiskt inte komma på nåt negativt med hela upplevelsen alls.

Datum för besöket: juni 2019
Tack HannaN87
Omdömet skrevs 6 juni 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig uteservering, jättegod pasta med scampi, bra kaffe som ingick i lunchmenyn samt trevlig serveringspersonal.

Datum för besöket: juni 2019
Tack 497paulinas

Resenärer som tittade på Deli di Luca tittade också på

Besökt Deli di Luca? Berätta vad du tyckte!