“Väldigt dåligt.”

Rankad som nr 1 566 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Bra för: Romantiska möten
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt dåligt. Missade att ta in rätter, fick gå till baren flera gånger för att fråga efter mat, när huvudrätten kom in så hade fortfarande inte alla förrätter kommit, förrätter var inte kompletta vi fick också någon annans mat som dem sedan hämtade tillbaka, ställde frågan då det stått serverat på vårat bord i 5min om hon verkligen skulle ge dem andra gästerna den maten och skulle inte jag bry mig om. Kändes olustigt och ohygieniskt att göra på det sättet. Ätit här tidigare men inte fler gånger. Servitrisen upplevdes oseriös. Vi bestämde tidigt att vi skulle försöka göra det trevligt men ångrar bittert att vi inte bara gick.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Rickard_Redendal

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Dålig mat-fel dessutom
Virrig personal
Ostrukturerat-ingen koll på vem som beställt vad trots att vi gjorde beställningarna separat för att underlätta
Otrevlig personal
Fel nota
Sämst
Fin lokal
Fick aldrig kaffet vi beställde

Datum för besöket: januari 2020
Tack HannaSebbe
Omdömet skrevs 7 december 2019

Vi var här och åt 14 personer och firade min födelsedag. Personalen var helt fantastiska! Vilket service! De var så trevliga hela kvällen igenom och gjorde att det blev en oförglömlig kväll!

Maten var också otroligt god självklart, drinkarna var utöver det vanliga.

Jag skulle varmt rekommendera denna restaurang om du vill ha fantastisk service och är ett stort sällskap!

Datum för besöket: december 2019
Tack 833cristineb
Omdömet skrevs 25 oktober 2019 från mobil enhet

Helt underbart att kliva in på Bondegatan 2 och tro man är i Málaga. Maten fantastisk prisvärt personalen undebara

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Anna M
Omdömet skrevs 3 oktober 2019 från mobil enhet

Ett trevligt kryp in på Södermalm! Funkar lika bra att hänga med vänner som att gå på dejt. Trevlig personal & väldigt god tapas.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack madelene_2019

Resenärer som tittade på La Cucaracha tittade också på

Besökt La Cucaracha? Berätta vad du tyckte!