“Saltad nota”

Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs mars 10 2017 från mobil enhet

Trevlig omgivning och god mat men man blir förvånad när man efteråt inser att man lägger på lite extra på notan. Beställde meny till fast pris men man tar betalt efter en annan a la cart meny.
Tyvärr rekommenderade jag restaurangen till mina vänner så det blir sista besöket.
Trist avslutning på kvällen.
Råd kolla notan noga innan ni betalar.

Tack falcon4feichai

Omdömet skrevs mars 7 2017 från mobil enhet

Otroligt stämningsfull miljö. Klassiskt ölkafé med hög ljudnivå och härlig blandning på gästerna. Personalen är proffs ända ut i fingerspetsarna. Ölen är dyr och husmanskosten i ärligheten namn sådär, men Pelikan är ändå ett ställe som man inte bör missa.

Tack Resekomitten
Omdömet skrevs mars 2 2017

Underbar bevarad miljö, bra utbud av mycket smakliga rätter som var vackert upplagda och slutligen mycket trevlig, effektiv service. Mycket folk redan kl 17 på en vardag!

Tack odenplanstockholm
Omdömet skrevs mars 1 2017

Maten är fantastisk, riktigt bra husmanskost med en finare touch. Trevlig personal och charmig lokal. Den nya baren är både snygg och snabb. Kanon personal. Lagom hippt, inte för mycket som söder annars lätt kan bli. Klart värt ett besök och jag återkommer hit relativt ofta

Tack Christopher K
Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

God rejäl svensk husmanskost utan krusiduller. Grönsaker får man beställa in extra om man tycker att det tillhör enmåltid.
Den akustiska miljön stimulerar inte till förtroliga samtal.

Tack swebark

Resenärer som tittade på Pelikan tittade också på

Besökt Pelikan? Berätta vad du tyckte!