“Bra mat i dess enkelhet. ”

Klang Market Karlaplan
Rankad som nr 2 830 av 3 381 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Beskrivning: På Klang Market serverar vi spännande rätter som tagit sin inspiration från många populära matkulturer jorden runt! Hos oss finner du även ditt kontor, hang out, ja helt enkelt ditt andra vardagsrum. Vi vill skapa ett lättsamt och mysigt sätt att umgås på över en frukost, lunch, middag eller under helgens populära bruncher.
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Bra mat i dess enkelhet. Fantastisk trevlig personal. Bra vegan och vegetariska alternativ. Kommer hit igen

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kjell E

Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Det blev en söndags lunch här. Trevligt bemötande och bra service. Beställde en Chèvre sallad som var mycket god. De andra i sällskapet åt hamburgare och fish and chips och även de var nöjda.

Datum för besöket: februari 2020
Tack ask012
Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Åt en friterad Chevre med honung och valnötter som förrätt. Sen en dubbelburgare med pommes till varmrätt. Allt smakade riktigt bra. Personalen var väldigt serviceminded. Man förvissade sig flertal gånger om att man var nöjd eller om det var något man kunde göra. Absolut en bra plats att äta en bit mat på efter arbetet.

Datum för besöket: november 2019
Tack rosengart1928
KlangMarketSweden, Chef på Klang Market Karlaplan, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Tack för de fina orden! Vad hade vi kunnat göra bättre för att få högre betyg till nästa gång? :)

Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Riktigt dålig mat. Allt tillagad från fryst halvfabrikat. Ser ut som en restaurang men smakar McDonalds.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack ritacI5278IT

Hej,

tråkigt att ni inte upplevde maten som bättre. Vi lagar det allra mesta vi har på menyn från grunden och lägger fokus vid att ha bra smaker i simplare rätter. Vad var det ni åt vid besöket? Hoppas ni ger oss en nu chans så vi får visa oss från vår rätta sida, roligt att höra att ni var nöjda med servicen! Tveka inte på att säga till om maten nästa gång, då ser vi givetvis till att ni blir nöjda på plats.

Omdömet skrevs 12 oktober 2019 från mobil enhet

Vi käkade brunch här på helgen men jag har varit här tidigare och ätit lunch med mina kollegor. Min tidigare bild av Klang och den goda maten fick sig en vändning idag och jag håller mig nog till lunch här då den är godare och mer prisvärd.
Personalen är oftast godkänd men inte mer.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack johanr761

Tack för att du tar dig till att recensera Johan, tråkigt att läsa at ni inte var nöjda denna gång. Vad var det vi hade kunnat göra bättre med maten? Hoppas vi ses igen även på brunch så vi kan visa oss från vår rätta sida så ni blir lika nöjda som under lunchtid.

Resenärer som tittade på Klang Market Karlaplan tittade också på

Besökt Klang Market Karlaplan? Berätta vad du tyckte!