“En dold pärla, verkligen ett toppenställe!”

Restaurang Golden Cave
Rankad som nr 558 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Har varit där otaliga gånger och har aldrig varit missnöjd med något. Jättetrevlig personal, otroligt god mat till ett bra pris och mysig atmosfär. Jag och sambon brukar alltid ta husets plankstek, köttet medium rare. Dom lyckas leverera ren perfektion varenda gång! Har käkat plankstek på många olika ställen, men min absoluta och svårslagna favorit är Golden Cave's. Oavsett när man väljer att äta där så är det alltid god mat och även barnvänligt.
Rekommenderar verkligen denna dolda pärla!

Tack ZIsr18

Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Köttet är tillagat enligt önskemål, medium rare. Smakrikt, mört och saftigt. Goda förrätter, väl sammansatta och generösa. Servicen är utmärkt, och maten är otroligt god.

Tack Elvisgrynet
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Rejäla portioner med mycket god smak och fräscha ingr. Rekommenderas till familj och par! vill ni ha en trevlig kväll så gå hit!

Tack Johanna121212
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Kanon!var där och firade min födelsedag. Maten var god. Vi äter oftast kött när vi är där vilket är så gott. Ibland äter jag även lunch där och är alltid nöjd!

Tack Suvi K
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt vällagad mat och fint upplagt. Kan verkligen rekommenderas. Man kan sitta både inne och ute.

1  Tack _janase2340

Resenärer som tittade på Restaurang Golden Cave tittade också på

Besökt Restaurang Golden Cave? Berätta vad du tyckte!