“God fin mat!”

Restaurang Golden Cave
Rankad som nr 559 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Rejäla portioner med mycket god smak och fräscha ingr. Rekommenderas till familj och par! vill ni ha en trevlig kväll så gå hit!

Tack Johanna121212

Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Kanon!var där och firade min födelsedag. Maten var god. Vi äter oftast kött när vi är där vilket är så gott. Ibland äter jag även lunch där och är alltid nöjd!

Tack Suvi K
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt vällagad mat och fint upplagt. Kan verkligen rekommenderas. Man kan sitta både inne och ute.

1  Tack _janase2340
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt att se hur krogar som har bra råvaror kan lyckas även fast de inte ligger mitt i stan. Detta är en lokal pärla som bör prövas om du har vägarna förbi.
Liten och mysig lokal krog med härlig inredning och en stor uteservering för den som önskar sitta ute.
Perfekt tillagat kött och fisk.
Bra smaker, trevlig personal, kunden i fokus. Det gillar vi!
Väldigt bra husmanskost luncher även.

Rekommenderas.

1  Tack Adam L
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Helt suveränt! Vad man än väljer på menyn så smakar det fantastiskt. Fint upplagd och bemötandet av restaurangen är mycket gott. Man känner dug alltid välkommen där.

1  Tack christinadahlin

Resenärer som tittade på Restaurang Golden Cave tittade också på

Besökt Restaurang Golden Cave? Berätta vad du tyckte!