“God mat”

Restaurang Golden Cave
Rankad som nr 558 av 3 497 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt vällagad mat och fint upplagt. Kan verkligen rekommenderas. Man kan sitta både inne och ute.

1  Tack _janase2340

Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt att se hur krogar som har bra råvaror kan lyckas även fast de inte ligger mitt i stan. Detta är en lokal pärla som bör prövas om du har vägarna förbi.
Liten och mysig lokal krog med härlig inredning och en stor uteservering för den som önskar sitta ute.
Perfekt tillagat kött och fisk.
Bra smaker, trevlig personal, kunden i fokus. Det gillar vi!
Väldigt bra husmanskost luncher även.

Rekommenderas.

1  Tack Adam L
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Helt suveränt! Vad man än väljer på menyn så smakar det fantastiskt. Fint upplagd och bemötandet av restaurangen är mycket gott. Man känner dug alltid välkommen där.

1  Tack christinadahlin
Omdömet skrevs 19 februari 2017

En enkel lokal med en enkel meny men man levererar duglig lunch och middag med ett leende vilket ger ett gott slutintryck och förmodligen återkomst.

Tack TommyGForsberg
Omdömet skrevs 4 januari 2017

En liten gömd pärla där kvaliteten och smakerna får ta plats. Lokalen är något sliten, men maten är riktigt god och väger klart upp för detta.

Tack _kaj_rannikko

Resenärer som tittade på Restaurang Golden Cave tittade också på

Besökt Restaurang Golden Cave? Berätta vad du tyckte!