“Bästa kvarterskrogen”

Restaurang Golden Cave
Rankad som nr 558 av 3 497 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Helt suveränt! Vad man än väljer på menyn så smakar det fantastiskt. Fint upplagd och bemötandet av restaurangen är mycket gott. Man känner dug alltid välkommen där.

1  Tack christinadahlin

Omdömet skrevs 19 februari 2017

En enkel lokal med en enkel meny men man levererar duglig lunch och middag med ett leende vilket ger ett gott slutintryck och förmodligen återkomst.

Tack TommyGForsberg
Omdömet skrevs 4 januari 2017

En liten gömd pärla där kvaliteten och smakerna får ta plats. Lokalen är något sliten, men maten är riktigt god och väger klart upp för detta.

Tack _kaj_rannikko
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Bäst restaurang i Kungsängen!! Huset pasta varmt rekommenderas. Trevlig personal, bra pris och god mat.

1  Tack FelixCanarias
Omdömet skrevs 12 september 2016

En lokal pärla vi har här i Kungsängen. Mycket trevlig personal och god vällagad mat. Rekommenderas verkligen.

Tack Dempa66

Resenärer som tittade på Restaurang Golden Cave tittade också på

Besökt Restaurang Golden Cave? Berätta vad du tyckte!