“Habil lunch”

Restaurang Golden Cave
Rankad som nr 558 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 19 februari 2017

En enkel lokal med en enkel meny men man levererar duglig lunch och middag med ett leende vilket ger ett gott slutintryck och förmodligen återkomst.

Tack TommyGForsberg

Omdömet skrevs 4 januari 2017

En liten gömd pärla där kvaliteten och smakerna får ta plats. Lokalen är något sliten, men maten är riktigt god och väger klart upp för detta.

Tack _kaj_rannikko
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Bäst restaurang i Kungsängen!! Huset pasta varmt rekommenderas. Trevlig personal, bra pris och god mat.

1  Tack FelixCanarias
Omdömet skrevs 12 september 2016

En lokal pärla vi har här i Kungsängen. Mycket trevlig personal och god vällagad mat. Rekommenderas verkligen.

Tack Dempa66
Omdömet skrevs 29 augusti 2016 från mobil enhet

Bäst mat och service i trakten. Varit där i åratal varje vecka både tidigt och sent. Alltid ett trevligt bemötande, bra kockar och service. Känner sig välkommen

Tack 536stephand

Resenärer som tittade på Restaurang Golden Cave tittade också på

Besökt Restaurang Golden Cave? Berätta vad du tyckte!