Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Boa D
Umeå, Sverige

Jättefint hotell mitt i Stockholm

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 25 apr. 2024
Jättefint och fräscht hotell mitt i Stockholm. Svårslaget läge. Helt okej prisnivå. Rummet var litet men det var modernt och fräscht. Skön säng. Bra och lagom stor frukostbuffé. Väldigt trevlig personal. Hit åker jag gärna tillbaka framöver.
Resetyp: Reste ensam
Ser du något problem med det här omdömet?
Haymarket by Scandic, Guest Services / Front OfficeHaymarket by Scandic, svarade på det här omdömet
Svarade 26 maj 2024
Hejsan,

Stort tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Vi uppskattar verkligen dina fina ord gällande vårt läge, rum, frukost och personal! Det glädjer oss att du hade en fin upplevelse!

Vi hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss inom kort!

Med vänliga hälsningar/ Isabelle
3.2 km från Haymarket by Scandic
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 22 april 2024

På gångavstånd eller med buss nr 1 från Arlanda Express. Vacker miljö vid Hötorget: mittemot fina Konserthuset o Milles-staty med själva Hötorget framför och mysiga Hötorgshallen alldeles intill + många lockande kaféer och bra restauranger nära. Vänlig och också konkret hjälpsam personal - inte alltid en självklarhet.

Tack milla s
Haymarket by Scandic, Guest Services / Front Office på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2024

Hejsan,

Stort tack för att du har lämnat ett omdöme! Kul och höra att du uppskattade läget och personalen på vårt hotell. Det gör oss verkligen glada att du hade en fin vistelse!

Hoppas vi får chans att välkomna dig tillbaka till oss snart!

Med vänliga hälsningar/ Isabelle

Omdömet skrevs 6 april 2024 från mobil enhet

Vi stannade en natt och bodde i en av hotellets suiter. Rummet är väldigt fint, stort och med härlig utsikt! Ett minus var dock att det var stopp i avloppet till handfatet. Vi fick det dock åtgärdat snabbt men det gav en viss ofräsch känsla. Frukosten är tyvärr inte mer än ok. Bra med våfflor och egen omelett men övrigt utbud var inte lika bra som andra hotell vi stannat på.

Tack Rektorskan
Omdömet skrevs 31 mars 2024 från mobil enhet

Idag åkte jag och min son till stan och tänkte att vi skulle äta frukost på Haymarket. Ord är onödiga för att förklara upplevelsen vi hade.
Allt var underbart, personalen professionell och en mycket stor variation i maten. Att kunna få sin egen omelett med de ingredienser man vill ha och även kunna göra egna våfflor är en ovanlig upplevelse.
Grattis. till herrn som gör de underbara omeletterna och till så många snälla medarbetare.

Tack Theodora-Maria Z
Omdömet skrevs 27 mars 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 26 mars 2024

Att komma till Heymarket är från du stiger in till du lämnar en upplevelse och glädje! Alltid någon att fråga - god mat - trevlig personal - service i toppklass!

Du får energi och kraft av att vara i en trivsam och bra miljö - det är du på Heymarket!
Åk dit helt enkelt!

Tack Yrjö A