Scandic Hotels
Rektorskan
Stockholm, Sverige

Rekommenderas

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 apr. 2024från mobil enhet
Vi stannade en natt och bodde i en av hotellets suiter. Rummet är väldigt fint, stort och med härlig utsikt! Ett minus var dock att det var stopp i avloppet till handfatet. Vi fick det dock åtgärdat snabbt men det gav en viss ofräsch känsla. Frukosten är tyvärr inte mer än ok. Bra med våfflor och egen omelett men övrigt utbud var inte lika bra som andra hotell vi stannat på.
Datum för vistelsen: april 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Scandic Hotels
  • Vio.com
1.8 km från Haymarket by Scandic
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 31 mars 2024 från mobil enhet

Idag åkte jag och min son till stan och tänkte att vi skulle äta frukost på Haymarket. Ord är onödiga för att förklara upplevelsen vi hade.
Allt var underbart, personalen professionell och en mycket stor variation i maten. Att kunna få sin egen omelett med de ingredienser man vill ha och även kunna göra egna våfflor är en ovanlig upplevelse.
Grattis. till herrn som gör de underbara omeletterna och till så många snälla medarbetare.

Tack Theodora-Maria Z
Omdömet skrevs 27 mars 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 26 mars 2024

Att komma till Heymarket är från du stiger in till du lämnar en upplevelse och glädje! Alltid någon att fråga - god mat - trevlig personal - service i toppklass!

Du får energi och kraft av att vara i en trivsam och bra miljö - det är du på Heymarket!
Åk dit helt enkelt!

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Yrjö A
Omdömet skrevs 26 mars 2024 från mobil enhet

Bodde två nätter i ett large rum. Stort och bra. Tyvärr två enkelsängar, men hade heller inte önskat nåt annat. Ganska litet badrum, inga krokar att hänga handdukar på.

Kaos vid incheckning. Massor av folk och noll kösystem. Och kön in till baren är på samma ställe så riktigt dålig logistik.

Ok frukost. Hotellet var fullt så de hade gjort om typ ett stort konferensrum till frukost, funkade men inte så mysigt. Man var också tvungen att boka tid för frukost dagen innan. Helt omöjligt att få en omelett, minst halvtimmas kö.

Oslagbart läge och sköna sängar.

Rumstips: Checka inte in kl 15-18 en fredag. Boka tid för frukost i god tid.
Tack Mathene
Omdömet skrevs 22 mars 2024

Ett både elegant och hemtrevligt hotell med perfekt läge, nära stationen och bra nöjesliv och restauranger. Fint rum, mycket bekväm säng, fräscht. Superbra frukost och trevlig service. Nice musik i högtalarna, soft. Jag vill alltid bo här.

Restyp: Reste ensam
Tack Maria E