Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Mathene
Stockholm, Sverige

Helt ok!

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 mars 2024från mobil enhet
Bodde två nätter i ett large rum. Stort och bra. Tyvärr två enkelsängar, men hade heller inte önskat nåt annat. Ganska litet badrum, inga krokar att hänga handdukar på.

Kaos vid incheckning. Massor av folk och noll kösystem. Och kön in till baren är på samma ställe så riktigt dålig logistik.

Ok frukost. Hotellet var fullt så de hade gjort om typ ett stort konferensrum till frukost, funkade men inte så mysigt. Man var också tvungen att boka tid för frukost dagen innan. Helt omöjligt att få en omelett, minst halvtimmas kö.

Oslagbart läge och sköna sängar.
Datum för vistelsen: mars 2024
Tips för att välja rum: Checka inte in kl 15-18 en fredag. Boka tid för frukost i god tid.
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
1 563 kr
    2 515 kr
0.6 km från Haymarket by Scandic
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 22 mars 2024

Ett både elegant och hemtrevligt hotell med perfekt läge, nära stationen och bra nöjesliv och restauranger. Fint rum, mycket bekväm säng, fräscht. Superbra frukost och trevlig service. Nice musik i högtalarna, soft. Jag vill alltid bo här.

Restyp: Reste ensam
Tack Maria E
Haymarket by Scandic, Guest Services / Front Office på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hejsan,

Stort tack för att du har lämnat oss ett omdöme. Det gör oss väldigt glada att få ta del av din positiva feedback gällande vårt läge, rum, frukost och personal! Men framför allt, kul att du hade en fin vistelse hos oss! Vi hade mer än gärna velat ha dig hos oss hela tiden. Hoppas vi får chans att välkomna dig tillbaka till oss inom kort!

Med vänlliga hälsningar/ Isabelle

Omdömet skrevs 18 mars 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.

Omdömet skrevs 12 mars 2024

Bra service i receptionen med hjälp bl.a. upplysning om parkering. Trevlig bar med härlig atmosfär.
Närheten till Stockholms puls och handel. Väldigt trevlig frukost med bl.a god omelett som man kunde beställa.

Tack 0703323380

Hej Dennis,

Stort tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme! Vi är glada att du uppskattade vår service och att du gillade atmosfären i baren. Även kul att höra att du gillade läget och att du åt en god omelett på frukosten!

Hoppas du vill besöka oss igen någon gång i framtiden!

Med vänliga hälsningar/ Isabelle

Omdömet skrevs 4 mars 2024

Första gången jag bodde här. Outstanding!
Perfekt läge i centrala Stockholm.
Exceptionellt vänlig och serviceorienterad personal.
Mycket fint rum.
Frukosten var det enda som inte stack ut. Inget exztra jämfört med Scandic-standard.

Tack Per B

Hej Per,

stort tack för ditt omdöme! Det gör oss väldigt glada att få ta del av dina fin ord gällande vårt läge och personal. Vi hoppas du vill besöka oss igen i framtiden!

Med vänliga hälsningar/ Isabelle

Omdömet skrevs 3 mars 2024

Centralt, perfekt vy över Hötorget. Frukosten var mycket bra. Låg ljudnivå trots mycket folk runt om. Bra utbud, vi var så nöjda :)
Fint och rent rum med tjusig inredning. Väldigt skön säng.
Skulle absolut bo här igen.

Datum för vistelsen: februari 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Annelie-78