Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Maria E

Vill alltid bo här!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 mars 2024
Ett både elegant och hemtrevligt hotell med perfekt läge, nära stationen och bra nöjesliv och restauranger. Fint rum, mycket bekväm säng, fräscht. Superbra frukost och trevlig service. Nice musik i högtalarna, soft. Jag vill alltid bo här.
Resetyp: Reste ensam
Ser du något problem med det här omdömet?
Haymarket by Scandic, Guest Services / Front OfficeHaymarket by Scandic, svarade på det här omdömet
Svarade för 2 veckor sedan
Hejsan,

Stort tack för att du har lämnat oss ett omdöme. Det gör oss väldigt glada att få ta del av din positiva feedback gällande vårt läge, rum, frukost och personal! Men framför allt, kul att du hade en fin vistelse hos oss! Vi hade mer än gärna velat ha dig hos oss hela tiden. Hoppas vi får chans att välkomna dig tillbaka till oss inom kort!

Med vänlliga hälsningar/ Isabelle
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 18 mars 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Haymarket by Scandic, Guest Services / Front Office på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Omdömet skrevs 12 mars 2024

Bra service i receptionen med hjälp bl.a. upplysning om parkering. Trevlig bar med härlig atmosfär.
Närheten till Stockholms puls och handel. Väldigt trevlig frukost med bl.a god omelett som man kunde beställa.

Tack 0703323380

Hej Dennis,

Stort tack för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme! Vi är glada att du uppskattade vår service och att du gillade atmosfären i baren. Även kul att höra att du gillade läget och att du åt en god omelett på frukosten!

Hoppas du vill besöka oss igen någon gång i framtiden!

Med vänliga hälsningar/ Isabelle

Omdömet skrevs 4 mars 2024

Första gången jag bodde här. Outstanding!
Perfekt läge i centrala Stockholm.
Exceptionellt vänlig och serviceorienterad personal.
Mycket fint rum.
Frukosten var det enda som inte stack ut. Inget exztra jämfört med Scandic-standard.

Tack Per B

Hej Per,

stort tack för ditt omdöme! Det gör oss väldigt glada att få ta del av dina fin ord gällande vårt läge och personal. Vi hoppas du vill besöka oss igen i framtiden!

Med vänliga hälsningar/ Isabelle

Omdömet skrevs 3 mars 2024

Centralt, perfekt vy över Hötorget. Frukosten var mycket bra. Låg ljudnivå trots mycket folk runt om. Bra utbud, vi var så nöjda :)
Fint och rent rum med tjusig inredning. Väldigt skön säng.
Skulle absolut bo här igen.

Datum för vistelsen: februari 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Annelie-78
Omdömet skrevs 13 februari 2024