1924 av 2 051 omdömen

Hotellrummet var trevligt med bra standard. Incheckningen var inte särskilt snabb och det samlades mycket folk i receptionen. Åtgärderna med anledning av Corona med ”slottider” på frukosten fungerade inte alls. Det var lika rörigt och trångt som en det brukar vid frukosten på ett fullsatt hotell.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack LBJ1966
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej!

Stort tack för att ni delar med er av er upplevelse här på TripAdvisor, det betyder mycket för oss och hjälper oss i vår strävan att förbättras och leverera service i värdsklass!

Jag är ledsen att höra att ni inte är helt nöjda med er vistelse. Vi tar givetvis gladeligen emot feedback från våra gäster och har sedan senaste helgen sett över vår frukost och våra rutiner kring den ännu mer, nu har vi de dagar gästantalet ökar kraftigt 2 fullständiga frukostbufféer och fler "slottider" för att sprida gästerna ännu mer.
Angående receptionens placering så är det tyvärr inte enkelt att flytta den, vi har däremot sett över vårt kösystem till receptionen och försöker separera gästerna så gott det går.

Vi hoppas att ni trots detta väljer att komma tillbaka till oss så att vi kan få ge er #thathaymarketfeeling! Hör gärna av dig direkt till mig (sabina.stener@scandichotels.com) isåfall, så att jag kan hjälpa er till en ännu bättre upplevelse!

Vänliga hälsningar,
Sabina Stener
Hotellchef, Haymarket by Scandic

Omdömet skrevs 19 september 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Omdömet skrevs 15 september 2020

Allting va bra för min del förutom att vi hade inga fönster så vi kan ventilera rummet lite osv, men inga konstigheter i övrigt en av de bästa. Skulle lätt rekomondera vidare till vänner och familj. Ta

Tack sabdir606609
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2020

Hej!

Stort tack för ditt omdöme här på TripAdvisor. Kul att höra att ni har haft en fin vistelse, till nästa gång kan jag rekommendera att boka ett rum som har fönster, vi har flera olika rumskategorier och majoriteten av våra hotellrum har fönster!

Varmt välkommen tillbaka till oss på Haymarket!

Varma hälsningar,
Sabina Stener