Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (2 051)
Filtrera omdömen
2 051 resultat
Medlemsbetyg
868
723
272
117
71
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
868
723
272
117
71
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1924 av 2 051 omdömen
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Hotellrummet var trevligt med bra standard. Incheckningen var inte särskilt snabb och det samlades mycket folk i receptionen. Åtgärderna med anledning av Corona med ”slottider” på frukosten fungerade inte alls. Det var lika rörigt och trångt som en det brukar vid frukosten på ett fullsatt hotell.

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack LBJ1966
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej!

Stort tack för att ni delar med er av er upplevelse här på TripAdvisor, det betyder mycket för oss och hjälper oss i vår strävan att förbättras och leverera service i värdsklass!

Jag är ledsen att höra att ni inte är helt nöjda med er vistelse. Vi tar givetvis gladeligen emot feedback från våra gäster och har sedan senaste helgen sett över vår frukost och våra rutiner kring den ännu mer, nu har vi de dagar gästantalet ökar kraftigt 2 fullständiga frukostbufféer och fler "slottider" för att sprida gästerna ännu mer.
Angående receptionens placering så är det tyvärr inte enkelt att flytta den, vi har däremot sett över vårt kösystem till receptionen och försöker separera gästerna så gott det går.

Vi hoppas att ni trots detta väljer att komma tillbaka till oss så att vi kan få ge er #thathaymarketfeeling! Hör gärna av dig direkt till mig (sabina.stener@scandichotels.com) isåfall, så att jag kan hjälpa er till en ännu bättre upplevelse!

Vänliga hälsningar,
Sabina Stener
Hotellchef, Haymarket by Scandic

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 15 september 2020

Allting va bra för min del förutom att vi hade inga fönster så vi kan ventilera rummet lite osv, men inga konstigheter i övrigt en av de bästa. Skulle lätt rekomondera vidare till vänner och familj. Ta

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack sabdir606609
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2020

Hej!

Stort tack för ditt omdöme här på TripAdvisor. Kul att höra att ni har haft en fin vistelse, till nästa gång kan jag rekommendera att boka ett rum som har fönster, vi har flera olika rumskategorier och majoriteten av våra hotellrum har fönster!

Varmt välkommen tillbaka till oss på Haymarket!

Varma hälsningar,
Sabina Stener
Hotellchef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 14 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Sabina Stener, Other på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2020

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen