Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Mycket spännande inredning och cool design. Hade ett rum utan fönster, något jag brukar ogilla starkt men inredningen skapade en öppen känsla. Bra variation på frukosten. Mycket prisvärt. Hit kommer jag gärna igen.

Restyp: Reste ensam
Tack LindaCMalm

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Receptionisterna något stressade/opersonliga de tre tillfällen jag var i kontakt med dem (tre olika personer vid olika tillfällen), dock trevliga men inte mer än förväntat. Frukostpersonalen gjorde det lilla extra och förgyllde vår morgon när vi skulle överraska min syster som gifte sig med frukost på rummet på självaste bröllopsdagen, både frukostvärdinnan och servicepersonalen glänste och ansträngde sig extra för vår skull. Trevliga rum, dock något klaustrofobiska (standardrum med fönster) och inte helt kliniskt rent (rester av tidigare gäst kvar i toaletten t.ex.) men annars trevlig inrett och skönt sängar.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack s0fhie88
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Fint hotell med bra läge, bra frukost och sköna sängar, små rum och väldigt små badrum, inget barnvänligt hotell och städningen kunde också varit lite bättre ganska smutsigt på golvet hade verkligen behövt ett tvätt, dammigt i fönsterkarmar och golvlister

Tack IngelaS168
HaymarketScandic, Guest Relations Manager på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2020

Hej IngelaS168,

Vill börja med att det är glädjande att läsa att ni generellt var nöjda med er vistelse och att ni uppskattade både vår frukost samt hotellet i helhet. Vi tar med oss dina feedback gällande städning.
Om du bestämmer dig för att besöka oss igen så ska ni känna er hjärtligt välkomna. Kontakta gärna mig innan ert besök så kan jag personligen se över er bokning.

Med vänlig hälsningar,

Lifestyle Concierge

Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

•Frukosten var bra med stort utbud. Det var mycket folk ena dagen men det var inga problem ändå.
•Fin inredning på rummen
•Trevlig personal.
•Mysig 20-tals jazz som spelades i lobbyn och frukostmatsalen.
• Bra läge alldeles nära Drottninggatans butiker.

Tack ElliePellie72
HaymarketScandic, Front desk agent på Haymarket by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hejsan,

Stort tack för det fin-fina omdömet! Det hjälper andra resenärer i sitt val av hotell och hjälper oss i vårt fortsatta arbete i att leverera fantastisk service.

Varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar