Trevlig personal. Charmigt hotell. Tyvärr väldigt jobbig musik, hög volym och inte min smak. Men som bakgrunds musik hade det nog funkat, men då måste den vara mycket, mycket lägre. Vi kunde inte prata i normal samtalston med varandra ens fredag eftermiddag när vi checkade in. Fint rum, sköna sängar. Vi tänkte först ta en drink i baren, men det kunde man glömma, vi gick till ett annat ställe. Det var packat med folk överallt, inte en lugn mysig hotellweekend som vi hade tänkt oss. Äta på restaurangen var inte att tänka på med den höga musiken, vi valde att gå på andra ställen nära hotellet. Frukosten var god, väldigt mycket folk men de öppnade upp i konferensen så man kunde äta där också. Vi bodde dessutom med utsikt över Hötorget, jättemysigt tyckte vi. Tills de skulle börja packa och nästa morgon packa upp, tidigt. Väldigt högljudd luftkonditionering också. Och då är vi inte speciellt känsliga för ljud. Nästa gång väljer vi ett lugnare hotell.

Tack Carina M

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Bokade ett rum till mig & maken, utan fönster och hade inga höga förväntningar alls - men rummet var så fint, snyggt inrett, riktigt mysig lobby, trevlig personal & stor frukostbuffé. Synd bara att de va så ont om sittplatser, kanske bara hade otur den gången men över lag, 5 av 5!

Tack emelie544

• Bodde här: oktober 2018, reste med familjen