“Undermålig betjäning och halvbra mat”

Jensens Boefhus Stockholm (Sergelgatan)
Rankad som nr 2 711 av 3 438 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Detta var en bottennotering för besök hos Jensens. Stället gav ett smutsigt intryck med oavdukade och smutsiga bord. Personalen var inte engagerad och maten var varierande med den stekta laxen som bottennotering, för salt och smaklös. Vi hade inte noterat att vinet man rekommenderade var ett tyskt alkoholfritt vin som var fruktansvärt, påminde om torr svartvinbärssaft. Tyvärr kan jag inte rekommendera stället.

Tack Kaj R
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Sergelgatan), svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej Kaj,
Jeg er ked af at oplevelsen ikke levede op til dine forventninger - jeg har noteret din feedback ned, så tak for din anmeldelse!
Vh. Julie :-)

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Maten var både god och prisvärd. De har bra erbjudande för barn och lunchmeny och även bra bonussystem för stamkunder. Vi blev mest positivt överraskade av att dessert (belgisk chokladkaka) var så fint gjort.
När det gäller service varierade det från personal till personal. Vi blev både bemött av en lite otrevlig kille och en ganska trevlig och engagerad tjej.
Kommer absolut att besöka igen.

Tack Minnie280794

Hej Minnie,
Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for, at du kan lide vores mad! Den belgiske chokolade er også bare rigtig lækker! :-)
Vi glæder os til, at du kommer og besøger os en anden gang!
Vh. Julie :-)

Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

När vi kom dit tog det nästan 20 minuter innan vi fick en plats även om det inte var så mycket folk.
När vi väl hade fått sittplatser tog det väldigt lång tid innan vi fick beställa maten.
När vi hade beställt maten tog det säkert 45 minuter innan maten kom, men det efter att vi fråga när vi skulle få in maten till lillkillen samt förrätten, då kom de in med all mat samtidigt.
Maten smakade riktigt bra förutom rumpsteaken som var lite seg.
Även att betala tog väldigt lång tid.
Så vad ska man säga, maten är ok men servisen är katastrof och behövs förbättras.

Tack Christian L

Hej Christian,
Jeg er glad for, at du kan lide vores mad - men beklager selvfølgelig meget, at ventetiden har været så lang. Sådan skal det jo naturligvis ikke være!
Vh. Julie

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Ointresserad och oengagerad personal.
Många som jobbar och lite gäster. Dukar inte av borden efter gäster eller lägger märke till att vi inte fått beställa. Burgare som jag alltid beställt kommer in och är vidbränd. Ber om en ny och märker att jag upplevs som en jobbig kund. Får in en ny ännu mer bränd vilket de verkar tro att det inte skall märkas genom att lägga på extra mycket bearnaisesås. Får förklaringen att det måste upp i en viss temperatur. Men det innebör väl inte att den måste vara vidbränd. Vi har varit trogna stamkunder men service och mat blir bara sämre varje gång. Nu är det sista besöket vi gör. Har skrivit en dålig recension förut och Jensens bad oss kontakta dem. Trots kontakt med Jensens flera gånger hände inget fick ingen återkoppling efter kontakt

Tack 898larsw

898larsw,
Jeg er ked af, at du ikke har hørt fra os - du kan altid skrive til vores mail info@jensens.com. Der sidder vi klar til, at hjælpe vores gæster. Jeg har noteret din feedback ned, så tak for din anmeldelse.
Vh. Julie

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Inget fel på maten men personalen verkade vara oerhört omotiverade att jobba. Vi fick vänta alldeles för länge och inte en enda gång kom personalen till vårt bord på eget initiativ. Vi fick i princip gå och hämta någon för att göra vår beställning. Ingen brydde sig när vi ätit klart och ville få tallrikarna undanplockade och beställa dessert. Ingen visade heller något intresse när vi ville betala. Något leende fick vi inte heller se, inte av någon ur personalen under hela vårt besök. Uselt!

Tack Katrin S

Hej Katrin,
Det er en meget beklagelig oplevelse, som jeg har noteret ned. Så tak for din feedback,
Vh. Julie.

Resenärer som tittade på Jensens Boefhus Stockholm (Sergelgatan) tittade också på

Besökt Jensens Boefhus Stockholm (Sergelgatan)? Berätta vad du tyckte!