“Gömd pärla”

Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Djurgården
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 16 januari 2021 från mobil enhet

Härlig vinterpromenad på Djurgården med god fika på Skroten. Finns både fikabröd, soppor, varmrätter att avnjuta .
Finns så mycket prylar att studera i interiören.
Häftigt cafe som du inte hittar till om du inte vet att det finns, väl värt ett besök

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Anna-LenaG

Omdömet skrevs 3 december 2020 från mobil enhet

Väldigt trivsamt ställe med rolig inredning och en del roliga saker att köpa. Väldigt ombonat.
Personalen var väldigt trevlig och serviceminded
Däremot var deras Fish and chips en trist anrättning och inget jag vill rekommendera. Fett o smaklöst
Synd, eftersom stället är så trivsamt
Återkommer för att ge dom en ny chans

Datum för besöket: december 2020
Tack Mikael K
Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Vi var där en onsdagkväll i oktober och det var en lugn kväll på stället. Personalen var väldigt tillmötesgående, trevliga och uppmksamma. Vi började med vitlöksbröd, oliver och parmesan, för att sedan äta västerbottenpizza och fisksoppa till huvudrätt, båda rätterna fantastiskt goda och väl tilltagna. På det hela taget en utmärkt middag på ett mycket trevligt och unikt ställe ute i hamnkvarteren på Kungliga Djurgården. Rekommenderas varmt för alla, stockholmare såväl som turister.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 139j_rgenn
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Mysigt lunchställe i en lugn skön miljö med möjlighet att ta ett glas vin eller öl till maten. Just i år är det mycket lugnt på Djurgården så det var lätt att få bord. Även mycket gott fikabröd.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Katarina B
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

En gömd liten pärla som ligger i en mysig lokal med trevlig uteservering. Gott fika och maten såg väldigt god ut också.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 314ebbas

Resenärer som tittade på Skroten Café och skeppshandel tittade också på

Besökt Skroten Café och skeppshandel? Berätta vad du tyckte!