“Mysigt o lugnt läge i varvsmiljö.”

Skroten Café och skeppshandel
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Djurgården
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Mysigt o lugnt läge i varvsmiljö. Åt inte utan bara dryck, kortspel en solig julidag. Mkt charmigt tyckte både man och son.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 304cecilial

Omdömet skrevs 24 april 2020

Trevligt ställe med rolig inredning. Känns verkligen som man sitter i f.d. verkstad. Jag testade vegetarisk lasagne. Ganska bra även om jag hade föredragit en traditionell.

Tack KTBergsten
Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Vi har haft en jättemysig kväll på Skroten på Djurgården. Underbar miljö och omgivning. Maten var jättebra och vi hade bra och personlig service.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 852kristinah
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Fantastik miljö,trevligt personal.Maten var god ,förrätt mycket gott,dessert perfekt, huvudrätt kunde var lite bättre

Tack OlivierP1398
Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Ja den känslan får man när man besöker Skroten. Det är som att vara i en gammal sjöbod, så mysigt och trevligt. Fint läge nära kajen i den "ruffigare" delen av Djurgården, i positiv bemärkelse. Mycket trevlig personal och god lunch och goda bullar. Hit går vi gärna igen.

1  Tack italienska

Resenärer som tittade på Skroten Café och skeppshandel tittade också på

Besökt Skroten Café och skeppshandel? Berätta vad du tyckte!