“Mysiga Skroten på Djurgården ❤️”

Skroten Café och skeppshandel
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Djurgården
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Vi har haft en jättemysig kväll på Skroten på Djurgården. Underbar miljö och omgivning. Maten var jättebra och vi hade bra och personlig service.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 852kristinah

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Fantastik miljö,trevligt personal.Maten var god ,förrätt mycket gott,dessert perfekt, huvudrätt kunde var lite bättre

Datum för besöket: februari 2020
Tack OlivierP1398
Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Ja den känslan får man när man besöker Skroten. Det är som att vara i en gammal sjöbod, så mysigt och trevligt. Fint läge nära kajen i den "ruffigare" delen av Djurgården, i positiv bemärkelse. Mycket trevlig personal och god lunch och goda bullar. Hit går vi gärna igen.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack italienska
Omdömet skrevs 31 januari 2020

Hit går vi ofta när vi är i Stockholm. En fin promenad i trevlig och rolig omgivning.
Personalen är mycket trevlig och under tiden man väntar på beställningen så finns det mycket att titta på i lokalerna.
Är man båt intresserade så är det ett måste att gå hit!

Datum för besöket: september 2019
Tack 7710are
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

En mysig restaurang med personlig prägel. Både menyn och varorna som säljs där håller hyggliga priser och våran lunch där var en minnesvärd upplevelse. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack 50resan

Resenärer som tittade på Skroten Café och skeppshandel tittade också på

Besökt Skroten Café och skeppshandel? Berätta vad du tyckte!