“Påskmiddag på Skroten”

Skroten Café och skeppshandel
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Djurgården
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi älskar fika här, ikväll njöt vi av en utsökt påsk middag med familjen. Det är sällan man lyckas hålla så hög nivå hela menyn genom. Fullträff!!!
Mysigt ställe, utsökt mat och charmig marin miljö, vår favorit ställe på Djurgården ♥️

Datum för besöket: mars 2018
Tack lovesun74

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

En väldigt trevlig krog med bra mat och mycket bra service. Kan rekommenderas! Roligt inredning med marina samlingar.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 141_rjand
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Fyra personer som åt olika rätter. Alla var lyriska. Mycket resonabel prisnivå. Kan rekommenderas till det bästa.

Tack ekslar
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat, trevlig personal och urmysigt miljö. Värt en omväg! Vi åt Biff Rydberg, Burgare, Fish and chips, fisksoppa - Allt får högsta betyg.

Tack torbj_rna574
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Miljön är rörig och marin i en charmig blandning. Vi åt En varm grillad macka full av smak. Kokosrutan är vansinnigt smarrig och kaffet utmärkt. Fullt med trevliga gäster. Lite sävlig service, men helheten är en välförtjänt 4:a

1  Tack JanN380

Resenärer som tittade på Skroten Café och skeppshandel tittade också på

Djurgården, Stockholms län

Besökt Skroten Café och skeppshandel? Berätta vad du tyckte!