“Det kändes mycket välkomnande i den fina sommarvärmen men !!!!”
Omdöme om Massimo

Massimo
Rankad som nr 15 av 121 Restauranger i Växjö
Omdömet skrevs 13 maj 2021

Det var den värsta pastan med deras söndersaltade högrev jag ätit i hela mitt liv , sluta laga mat det var kokt i saltat vatten hela skiten , fy fan så äckligt , 215kr för nåt så vidrigt som deras högrevs pasta , så skrattretande vidrigt , sluta inom restaurangbranschen omgående usch och fyyyy

Datum för besöket: maj 2021
Tack R8428VAteds

Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Jag har varit här ett 20-tal gånger och blir alltid trevligt bemött. Deras pasta och pizza är Top 3 i Växjö.
Miljön är mysig och restaurangen är fräsch.

På lunchen har de även bra alternativ för dagensrätt och varje onsdag serverar de också en fiskrätt.

Det jag kan klaga lite på är att deras kockar inte håller en jämn hög standard, så deras kvalitetskontroll bör förbättras.
80% av tiden är pizzorna perfekta 20% är kanterna brända och hårda.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack MrPrasartPongpet
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Hit går vi inte igen. Personalen är riktigt otrevlig och oengagerad. Dags att skicka sin personal på en kurs i hur man beter sig i ett serviceyrke kanske?
Maten var ok men inte mer än så, hade lagar bättre hemma. Inget italienskt över detta utöver att det finns pasta och pizza på menyn, då vi har varit i Italien flertalet gånger.

Datum för besöket: september 2020
Tack Andreas85_123
Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

Personalen är inte trevlig. Föreslår att ni Undviker denna, finns så många bra i Växjö.
Var där för att äta middag

Datum för besöket: september 2020
Tack accordeg
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Super och personalen är goa och sen kommer maten som är suverän. Rekommenderarar till alla mina vänner.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 708susannei

Resenärer som tittade på Massimo tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Besökt Massimo? Berätta vad du tyckte!