Omdömet skrevs 13 maj 2018

Ligger fint vid sjön men det finns förbättringspotential...
När jag först ringde in fick jag ett väldigt snorkigt bemötande av en kvinna (tror namnet var Mariana) hon menade på att hon inte hade tid att ta emot samtal, men när vi väl kom dit var killarna i receptionen väldigt trevliga.
Dock skulle de behöva se över sina serviceutrymmen. Smutsigt och allmänt eftersatta.
Duscharna var rena skämtet inget varmvatten samt knappt något tryck alls i vattnet FÖRBÄTTRA DETTA

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack jojje_the_king
Omdömet skrevs 10 april 2018

Vandrar hemmet ligger mysigt vid sjön lite utanför Växjö stadskärna
men lugnt och skönt
Trevlig personal och god frukost
Vandrar hemmet ligger i närhet av campingen med stugor, med härlig skog med sköna promenader
Går att boka året runt

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Pia D
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Den här anläggningen ligger väldigt naturskönt vid Helgasjön, likt en parkmiljö. En sandstrand och ett hopptorn att svalka sig via på sommaren. Under vår och höst kan jag rekommendera en paddeltur, ett besök till Kronobergs slottsruin eller ett besök in till Växjö centrum. Har bott i stuga som va väldigt hemtrevlig och mysig. Trevlig personal!

Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack EmmaHermansson
Omdömet skrevs 13 september 2017

Att utanför säsong ta 5kr för 3min dusch? Det är bara så snålt, och enbart av den anledningen så flyttade vi på oss ! Skäms på er så fina är ni inte, vi valde åka till en ställplats för mindre pengar och betalade mer än gärna 10kr för dusch. Det handlar om hela paketet! Tar man 260kr för en natt, och har mage att suga ur 5kr till för dusch eller att man tar 130kr o 10kr för dusch, do the math!

• Bodde här: september 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Septemver
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

En trevlig camping med bra servicehus. Dock var inte spa-avdelningen värd sina pengar (1,5 Tim, 450kr för 2 pers sedan 100:- per person)
Vattnet i spabadet var inte trevligt samt att jetstrålarna bara fungerade i halva badet. Det var litet och trångt och det fanns ingen torr plats att byta om på.
Fina promenadstråk runt campingen.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack hella73