“Alltid lika toppenkul”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Återigen besök på Inlåst! Klirigt o svårt denna gången, riktigt roligt. Tog även med 12,5 åring för första gången. Han gillade det oxå! Tack Göran o Sandra för en återigen lyckad Escape

1  Tack Sanna E

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Vi var här med vårt arbetslag som en samarbetsövning och vi hade riktigt roligt!
Tog en stund innan man förstod hur man skulle tänka. Vi hade en kul timme med många skratt!
Bra grej att hitta på med kollegor eller kompisgäng.
Ett plus är även arrangörerna som är trevliga och gör detta till en kul aktivitet.
Vi kommer säkert återvända:)

1  Tack Solros74
Omdömet skrevs 13 mars 2018

Vi var ett gäng som besökte detta ställe och eftersom vi var så många fick vi delas upp i två grupper, ett i det mörka rummet och ett i det ljusa rummet. En del uppgifter skulle klaras av på 1 timme och det hade nog gått bra i den ljusa delen, men jag hamnade i den kolsvarta delen. Här gällde det att treva sig fram, såg absolut ingenting, här förelåg klar risk att bli tafsad på eller tvärtom, inte så bra. Men annars var det en ganska rolig aktivitet som kan rekommenderas.

Tack Johnny D
Omdömet skrevs 20 december 2017

teambuilding, här måste man verkligen hjälpas åt och lyssna på varandra, jättenyttigt och mycket roligt.

Tack ahnki
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Det här var andra gången vi var där. Lika roligt och klurigt som förra gången. Kanon att man byter och gör nya rum så man kan gå dit flera gånger. Rekommenderar verkligen detta.

Tack Eva E

Resenärer som tittade på Inlåst tittade också på

Växjö, Kronobergs län

Växjö, Kronobergs län

Besökt Inlåst? Berätta vad du tyckte!